header to ads



Vinnaren!



Jag tar en kort paus i en hektisk arbetsdag för att presentera vinnaren i
"skjorttävlingen". Stort Grattis till Julia E som kammade hem priset delvis på grund av sin motivering men framförallt på grund av den fantastiska skjortbilden.

"Jag älskar skjortor därför att man kan se uppklädd ut i de, även om de råkar vara ett av världens slappaste plagg. Liksom; löst sittande, svala på sommaren, bara att dra på sig, men ändå stilrena! Så borde alla plagg vara, och just därför älskar jag skjortor!"

Stort tack för ALLA fina bidrag! Julia, maila din adress till mig så lägger jag skjortan på lådan omgående.

Kommentarer
Postat av: Josephine Aune

Bilden var väldigt fin!

Postat av: Matilda

Enormt fin bild!!!! :D

2009-09-22 @ 18:00:06
URL: http://matildaolofsson.devote.se/
Postat av: Beth

Den bilden är så ruskigt fin. Grattis Julia!

2009-09-22 @ 19:47:42
URL: http://bethsblogg.se
Postat av: Åsa

Grattis Julia!! Och bilden var verkligen härlig - precis sådär som vi skjortisar vill att det ska kännas (och det gör det!)

2009-09-22 @ 22:11:59
Postat av: Eleo

Ambitiöst, om inte annat. Komponerat och genomtänkt. Duktigt!

2009-09-23 @ 09:04:26
Postat av: polaris



The value of its brand as our people in mind Liquor, Beja, like poetry Dayton cosmetics.

2010-10-15 @ 11:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links