header to ads



Vinn, vinn, vinn

 

Gant firar 60-årsjubileum och har i samband med det nyproducerat en begränsad upplaga av några av deras klassiska skjortmodeller. Jag har fått möjligheten att lotta  ut en av dessa skjortor här på bloggen.

Uppgift: Maila en lågupplöst bild på dig i din favoritskjorta och beskriv kort varför du älskar skjortor.

Vinst: Exklusiv Gantskjorta, "The cashmere", i härlig bomull/ cashmereblandning. Herrstorlek M (dock ganska liten i storleken).

Villkor: Maila ditt bidrag (endast ett) till [email protected]. Märk "tävling".  Vinnaren utsees 22/9. I juryn sitter jag Karolina Skande och mitt beslut kan inte överklagas. För att delta i tävlingen måste du vara bosatt i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Åsa

AAAAAA varför är jag så liten!!!!! Storlek MEDIUM??!! Jag har alltid gillat herrskjortor men jag är för liten!! Jag är proportionerligt kort-och-smal vilket innebär att även herrskjortor i xs blir lite oversize. Fast jag köper dem såklart ändå! Senaste fyndet från Åhlens var tillochmed i stl s, så jag körde den i högsta värme i torktumlaren men den är fortfarande jättejättestor. Who cares - jag använder den gladeligen ändå. MEN. OM Hotspottävlingens FANTASTISKA skjorta skulle vinnas av undertecknad skulle jag nog kunna klämma in maken i den. Jag kan ju glädjas åt att få se den... Ska genast maila bild av mej i åhlens snygga fyndskjorta, kostade 249 eller nåt sånt, finns säkert kvar på herravdelningen på ditt närmaste Åhlens och borde passa superbra om du är en helt normallång tjej. (Och för alla pyttisar: gör som jag, använd alldelensförstoraskjortorna ändå!)NU går jag och letar upp nån som kan fota mig i Åhlensskjortan, ha en trevlig fredagkväll!

2009-09-18 @ 18:57:33
Postat av: emma

snygg:)

Postat av: SheenaE

Rutor hett, snyggt go for it!!

Postat av: helena

Åsa, du kan ju alltid göra den som skjortklänning!

2009-09-18 @ 21:58:59
Postat av: lisen

schnygg!

2009-09-18 @ 22:05:03
Postat av: Linda/SÖTSUR

Nej, vilken döfin! Jag måste försöka knåpa ihop ett bidrag.

2009-09-19 @ 08:26:09
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: hotspot

Åsa: den är liten i storleken så jag tror att om man är liten så blir den snyggt "herrloose".

2009-09-19 @ 11:13:32
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: aa

Vad roligt med en tävling! Kommer du att publicera vinnar-bilden på bloggen?

2009-09-19 @ 14:14:50
Postat av: Emma

Kommer dom här skjortorna att säljas i butik också? ifall man inte vinner liksom.. ;)

2009-09-19 @ 23:51:34
URL: http://filleleflash.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej igen - jag hoppas att jag hann, skickade nyss in bidraget. Bilden tog min sjuåriga dotter som tyckte jag var en fegis som ville bli fotad bakifrån. Och ja, jag är en fegis, hoppas det funkar ändå - det var ju skjortan du ville se, och inte mig.

2009-09-21 @ 11:10:41
Postat av: polaris



The value of its brand as our people in mind Liquor, Beja, like poetry Dayton cosmetics.

2010-10-15 @ 11:30:03
URL: http://www.uhrenverkaufen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links