header to ads



Traffic Stopper?


Calvin Klein satsar på ett "vinnande" koncept - halvnaken Eva Mendez i utmanande pose med valfri hunk. "Calvin Kleins traffic stopper"
lyder rubrikerna. Själv kan jag inte tänka mig en mer slätstruken, förutsägbar och icke upphetsande kampanjidé. Är det verkligen någon som reagerar på såna här kampanjer längre och har de någonsin skapat trafikkaos?!

Kommentarer
Postat av: Alice

reagerar och reagerar, det är så här calvin klein ska vara. båda är ju uppenbarligen snygga och calvin kleins image är inte på så sätt att deras annonser måste chockera och överraska. ck jeans är liksom inte på det sättet.

2010-01-11 @ 15:18:31
Postat av: hotspot

Alice: Jag förstår ditt resonemang men jag får ändå känslan av att Calvin Klein vill vara lite sexiga och vågade och att de tror att de är det med en sån här kampanj. Pressmeddelandet till förra Eva Mendez (CK) kampanj handlade bara om hur "vågad" den nya kampanjen var

Postat av: lisa

Inte så vågat kanske men jag gillar ändå 90-talsvibben med det ribbade linnet och deffade armarna...och så tänker jag "jag måste faktiskt köpa ett par hantlar nu" så något gott kan komma av reklam... :)

2010-01-11 @ 17:58:47
Postat av: devils jersey

Another watch every product therefore we are thunderstruck. We are most certainly interested in this type of everything. Our team appreciate you are

2012-05-08 @ 09:06:24
URL: http://www.devilsjerseysshop.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links