header to ads



Impad

Elin Kling i idolgarderoben

Bilden är från Elins blogg


Idag var jag som sagt var ute i Nacka för att hälsa på
Elin i Idolgarderoben. Jeezuz vilken administration. Vad sägs om att hitta kläder till 60 individanpassade outfits? Jag vet inte om det låter så imponerande som det faktiskt är. Jag vet själv hur svettigt det kan vara att få ihop kanske 8 stycken outfits som man känner sig nöjd med och då har jag inte ens någon idol med egna stilåsikter att ta hänsyn till! Jag har aldrig kollat på Idol tidigare (nej, faktiskt inte ett enda avsnitt) men nu är jag helt hooked och måste förstås kolla varenda kväll. Det var roligt att se kläderna i garderoben som tjejerna hade på sig igår.

Kommentarer
Postat av: elin.e

jag tycker emma elin och columbine har varit sjukt duktiga hittills, det är 27000gånger bättre stylade än tidigare år.

Postat av: matilda

jag ser inte på idol men det kanske är värt att börja titta lite!

2009-09-30 @ 16:58:13
URL: http://lapetitemidinette.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men åhhhhhh!!! Tack snälla fina! /Klingor

2009-10-01 @ 00:15:17
Postat av: cheap tiffany jewelry sets

Tremendously educational many thanks, I reckon your trusty readers would definitely want even more writing like this carry on the excellent hard work.

2011-08-24 @ 07:41:07
URL: http://www.tfanyoutlets.org
Postat av: flea treatment

Very interesting article. I've always been interested in knowing more about this.

2012-05-01 @ 01:30:36
URL: http://www.vetdepot.com/flea-and-tick.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links