header to ads



Första bilden

Christopher Kane S/S 10


Många med mig sitter troligtvis och håller andan i väntan på Kane! Ovan ser ni första bilden som jag kunnat hitta. Looks girlie! Intressant med tanke på att det är Kane som är avsändaren! Chock! Min trendanalys som jag gav i en intervju tidigare idag verifieras av den ena visningen efter den andra - vi är trötta på det hårda, rockiga och kantiga vi går en mjukare, femininare och ljusare tid till mötes.

En till...



Bilder: snodda från tfs som snott från Gettty (as you can see)

Kommentarer
Postat av: frida

Såg just på klippet från dig och ebba imorse. den tredje personen är inte ens värd att nämnas - vilket elaking! du och ebba gjorde däremot bra ifrån er!

2009-09-21 @ 18:17:41
Postat av: Karoline

Jag blev lite besviken jag ...

Postat av: hotspot

Caroline: Jag måste se mer innan jag säger bu eller bä. Det känns dock inte så "Kane-igt"...

2009-09-21 @ 18:21:11
URL: http://hotspot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links