header to ads



Stockholm S/S 10


Igår fick jag hem kollektionstidningen Stockholm S/S 10. Den är verkligen ambitiös och fin! Om man av någon anledning helt plötsligt skulle glömma bort hur bra svenskt mode är det bara att titta i tidningen och bli påmind! Vi har så många bra märken! I en sektion har jag tillsammans med några andra eminenta modepersoner blivit intervjuade om vårens trender, hur framtiden ser ut för svenskt mode och vad svenskt mode egentligen står för idag. Väldigt motiverade och intressanta frågor!

Tidningen går att beställa
här!

Sjukt att se sig själv illustrerad!


Kommentarer
Postat av: LillaFossil

Åh tack för tipset! Är det en ny tidning eller har jag bara missat den?

Postat av: hotspot

Lilla fossil: Det är en kollektionstidning som kommer varje halvår. Jag tror att detta är andra numret om jag inte minns helt fel.

2009-10-28 @ 10:47:41
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Klang

Tyckte också det var sjukt att se sig själv illustrerad!! haha

2009-10-28 @ 16:43:17
URL: http://klang.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links