header to ads



Hotspot Obsessions



Lite saker som jag tänker på just nu:

Filtcape -
Very Chloé-ish! Jag gillar det. Snyggt men nonchalant på samma gång. Franskt! Den här grå missade jag totalt när jag kollade in Maje i Paris.
Leopardlikt - Jag går och kollar efter leopard, det har aldrig hänt förut. Det är dock en lite modernare tappning av leopardmönstret som jag är ute efter. Acnes leoparksjortklänning, så ska mönstret se ut!
Lågskaftade boots - Hittade ett par fina i Paris, ångrar att jag inte slog till... Ahhh!
90-talsjeanskjolen - Många blev förskräckte när de såg att Stella försökte skrämma liv i jeanskjolen ala 90-talet. Själv hurrar jag. Så fin med en vit blus i vår. APC har en jättefin modell redan nu. Ge mig pengar!
Byxtights - Åh jag lever i dem!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade en sån där kjol som jag ärvde av min mor. Kom ihåg att jag använde den jättemycket tills den typ gick sönder. Nu ligger den värmer garderoben i barndomshemmet. Cape.. hahah syrran och jag sa att snart kommer säkert modebloggarna skriva om capear ;) Extremt praktiskt när man sitter på kallt jobb eller när det är sådär mellan höst/vinter.

Postat av: Sara

Låga boots ja. Har skadat mina fötter efter ha gått för mycket i högklackat och är bannad till låga skor resten av vintern. Det är väl bra att fötterna äntligen får vila men utbudet på snygga låga boots är ju minimalt. Springer omkring i höstrusket i ett par converse. Inte okej.

2009-10-27 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links