header to ads



Grrrr


Jag drömmer mig mer än gärna bort från min egna garderob just nu.

Ringar: svart ring från Muriel Grateau och guldring från Topshop
Jeans: Snygg tvätt, klassisk passform - A.P.C
Vit skjorta: Förstås! En mycket fin och klassisk variant även den från A.P.C
Boots: Jag har ett par grymma platta snörskor från Whyred men skulle vilja ha ett par enkla låga boots som komplement.
Väska: Fin kråsig väska i vacker blå ton Temperley London
Kappa: Något har hänt - jag skulle kunna tänka mig att bära leopard, det har aldrig hänt tidigare. Dock är det otroligt viktigt hur det matchas, måste allt kläs ner! Kappan är från Michael Kors.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan!



Varifrån kommer bootsen?



MVH, Lisa

2009-10-12 @ 16:16:51
Postat av: Josephine Aune

Fint!

Postat av: evelina

verkligen fint matchat! riktig inspiration!

2009-10-12 @ 16:42:16
Postat av: Stine

Elsker skjorter og jeans til jobb. Og sånne boots ønsker jeg meg! :) Jeg har en lang (går over rumpen), hvit skjorte... Hvordan ville du ha brukt den? (over smal jeans, som kjole/tunika??) -Stine

2009-10-12 @ 20:29:16
Postat av: tuzz

Riktigt snygga jodphurs!

2009-10-12 @ 21:47:36
URL: http://tuzzangoezsmartshopping.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det är komstigt det här med mode, jag har aldrig heller varit en leopardtyp men nu är jag helt besatt. Började så smått förra hösten med en sjal, nu är det kjol, strumpbyxor och fler sjalar.

Fin matchning av kappen till i övrigt enkla grejer.

2009-10-13 @ 11:01:47
URL: http://www.mintandvintage.com
Postat av: Maria

Hej Karolina, har följt din blogg i snart ett år och tycker att den är jättebra. Bootsen som du visar upp här är verkligen jättefina. Vart kommer de ifrån? H/Maria

2009-10-13 @ 19:45:26
Postat av: Marie

Snyggt!

2009-10-14 @ 10:13:23
URL: http://ourmenu.com
Postat av: mimmi

jag undrar också var skorna kommer från!?

2009-10-15 @ 19:20:41
Postat av: tiffany silver jewelry

Tremendously educational many thanks, I reckon your trusty readers would definitely want even more writing like this carry on the excellent hard work.

2011-08-24 @ 07:44:26
URL: http://www.tfanyoutlets.org
Postat av: blog

fengyinggaoyunly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links