header to ads



Chaneldetaljer

Japp, träskor från Chanel.


Modellerna låtsaspratade i mobiltelefoner under visningen, kanske för att visa att det ändå är 2009 (
ladan till trots) - otroligt krystat!


Igår hade jag ett gäng härliga modetjejer övermiddag. Vi pratade om tatueringar och jag sa att om jag någonsin skulle göra en tatuering (vilket jag aldrig skulle) så skulle det vara en tatuering som såg ut som ett enkelt armband. Idag visar Chanel "armbandstatueringar". Passa även på att kolla in nagellackskulörten - snart på ett par modefingrar nära dig!


Snacka om bondromantik!

Kommentarer
Postat av: Klang

Träskor, vårens skotrend? Lanvin visade träskor på herrsidan också!

Postat av: Ida

den där lila nagellacksfärgen har jag letat efter..Men tofflor kör jag nog bara här hemma eller kanske till ica ;)

2009-10-06 @ 22:56:55
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: cheap cocktail dresses

A relationship day is extremely critical for those that are acquiring married. Which is why the bride would to wear a exclusive wedding gown. everyone desires to be unique and have one thing that would set them apart from others.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links