header to ads



Min helg i bilder

Ni brukar emellanåt klaga på att jag är för opersonlig så jag gör en crowd pleaser och visar lite bilder från helgen, även om den inte var så fashion - om man inte räknar reflektionen kring lokalt förankrat mode och det faktum att jag var där med två fashiondamer. Jag ångrar mig, det här inlägget kvalar lätt in på en modeblogg.


I helgen var jag i Åre med Lina och Nina. Vi åt, drack, bowlade, hajkade (ok inte riktigt men vi var ute i "terrängen"), badade och fikade. PS. Jag kan inte sluta skratta åt att vi satt nedklämda i samma minimala soffa alla tre trots att cafeét i övrigt var tomt.


Tiden går hälften så snabbt i Åre och 2 dygn kändes som en vecka - på ett bra sätt!


Vi var naturligtvis ute och gjorde "byn". Det är väldigt fascinerande, modet på Åres uteställen är precis (exakt!) likadant som det var när jag hängde mycket i Åre i min ungdom (för ca 12-15 år sedan). Det är fascinerande med lokala trender - de är ofta väldigt seglivade och de får en att inse att det trendigaste i allas ögon faktiskt inte behöver innebära lacktights och platåklackisar (tack å lov).


Det kanske är svårt för er att tro (ja, även för mig själv ibland) men när det väl kommer till kritan kan jag vara ganska atletisk. När jag gick i gymnasiet blev jag kärleksfullt (hoppas jag) kallad för Sporty Spice. Jag vet inte om bowling räknas som en riktig sport men jag kammade iallafall hem tävlingen! Wohoo!


Kommentarer
Postat av: Lissie

Alltså...du verkar vara en sån där människa som är bra på precis allt! Allt du verkar ta för dig är du typ bäst på!

2009-11-30 @ 16:38:44
Postat av: hotspot

Lissie: Ha ha, jag kan försäkra dig om att så inte är fallet!

Postat av: j

gillar när du är mer personlig.. mer sådant! kul med mkt bilder..

2009-11-30 @ 18:09:21
Postat av: K

Viken helg! Berätta lite om de lokala trenderna.. Rolig grej.

2009-11-30 @ 20:22:32
Postat av: Camilla

Ni ser ut att ha haft en mysig helg. Jag gillar din svarta, transparenta blus på bil nr 3. Får jag fråga var den kommer från?

2009-11-30 @ 21:54:19
URL: http://camillascorner.wordpress.com
Postat av: Camilla

Kul helg ser ni ut att ha haft!

2009-12-01 @ 06:30:54
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: hotspot

Camilla: Det är ett provkollektionsplagg från Acne som jag köpt på Barkaby outleten.

2009-12-01 @ 09:26:15
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Marc by Marc Jacobs

<p>Shopping was becaming a form of reducing mentality and work stress, especialy girls and women. They will dress



beautiful clothes and match mode bags with their friends, when go shopping, grils or women will worry for choosing



what kind of bags match their cloth, now I can tell you a kind of bag, it is <a href="http://www.marcjacobs-



online.com">Marc Jacobs handbags</a>

2012-03-05 @ 06:16:36
URL: http://www.marcjacobs-online.com
Postat av: Domain Registration

They are inspiring and helpful.Thanks for sharing your information and stories.

2012-04-13 @ 13:11:38
URL: http://www.register-web-domain.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links