header to ads



Hatar att älska Acne


Vad göra för att införliva lite glädje i den annars jämngråa vardagen - shoppa. Jag svängde förbi Acne för att kolla efter en vinterjacka (jag har varit på jakt efter en hela mitt vuxna liv - varm och snygg - att det ska vara så svårt) men "råkade" förstås komma därifrån med tre plagg som inte alls kan kategoriseras som ytterplagg. Nu har jag inte råd med någon vinterjacka så det blir till att frysa - i år igen.

PS. Ni får se köpen imorgon. Det är tydligen för mörkt ute nu för att ta vettiga bilder.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, jag känner igen mig allt för väl! Varför blir det alltid så?

Postat av: hotspot

Fanny: För att vinterjackor är dyra, tråkiga och fula. Hellre tre roliga plagg än ett tråkigt användbart!

2009-11-04 @ 16:47:20
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: matilda

Har du någon assistent eftersom din gamla slutade? Bara nyfiken!

2009-11-04 @ 17:31:50
Postat av: LillaFossil

Ja vinterjackor är så tråkpraktiska!

2009-11-04 @ 18:17:03
URL: http://lillafossil.blogg.se/
Postat av: C

är acnes kvalité verkligen så pass bra att det är värt att slösa dyrt på?

2009-11-04 @ 19:13:15
Postat av: hotspot

C: Jag skulle säga att Acnes kvalitet varierar. Jag har vissa plagg som jag använt löjligt mycket som fortfarande ser oanvända ut medan jag har haft andra Acneplagg som inte alls levt upp till de kvalitetskrav som man bör ställa på plagg i Acnes prisklass. Överlag skulle jag dock säga att Acnes kvalitet är helt klart godtagbar i förhållande till pris.

2009-11-04 @ 19:17:20
URL: http://hotspot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links