header to ads



DN och damm

Vaknade något seg imorse men gnuggade sömnen ur ögonen och gav mig med entusiasm iväg till DN där det skulle plåtas fäshjon. Felicia från
Stockholmsgruppen levererade och det ska bli väldigt kul att se det färdiga resultatet som publiceras nästa söndag. Tror att det kan bli riktigt bra. Glad i hågen efter en väl utförd arbetsinsats kom jag dock hem till en mindre behaglig överraskning. Ett stort hål i ytterväggen (vi bygger balkong). Sovrummet känns som om det aldrig kommer att bli sig likt... Så, även om jag borde jobba är det bara att plocka fram skurtrasan och inse att det blir söndagsjobb även denna helg.

I studion gick den här låten varm - dagens soundtrack med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Daniel

och Piaf e ju så härlig!



Tjoar med mormor och dansar så nätt.

Postat av: Helena

Hej Carolina



Jag har ett problem, när jag var yngre sportade jag väldigt mycket och förstörde hälsenorna tyvärr. Nu sitter man här och är fet och krympling.



Till sak, jag kan inte gå i klackar med mina fötter och överallt finns jättefina klackar.



Jag måste ha typ gympadojjor med stöd för hälen och det är svårt när man blir bjuden på en fest. ballerinaskor har för tunn sula så de går bort. men vad skall jag ha? funderar på herrsandaler kan man ha det, eller kan du tipsa om bra skor utan klack



/ Helena



Helena

2009-05-10 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links