header to ads



Kaosartad start på en härlig dag


Imorse vaknade jag av att byggarbetare skulle in i mitt sovrum för att bygga balkong. Varför måste alla hantverkare börja jobba kl. 07.00? Nu är det totalt kaos här hemma med människor som springer in och ut ur lägenheten och mitt i allt byggdamm sitter jag och försöker jobba. Jag skulle gärna fly fältet om det inte vore så att jag är fast här hela förmiddagen.
Ja ja, jag har desto roligare saker att se fram emot i eftermiddag - Filippa K har pressvisning för deras höstkollektion, Mikas har vernissage och sen, det roligaste av allt, ikväll ska jag på middag hem till
Pamela hon ska lära ett gäng tjejer hur man DJ:ar. Jag är nervös men entusiastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links