header to ads



I Love you!


Vad ni är fantastiska! Jag har fått så många bra råd och tips
angående skorna. Bland annat fick jag tips om ett par skor från LaRedoute som är närmast identiska med de jag köpte på Zara. Det enda jag undrar över är hur klacken ser ut?! Varför har de inte plåtat skon i profil? Sen fick jag även tips om ett par coola skor från Ash. Här är jag dock lite tveksam till klacken, är den för låg?

I vilket fall. Ni är helt underbara! Det här är verkligen behållningen av att blogga!

Kommentarer
Postat av: Paula

åh dom där från Ash skulle ju jag till och med kunna ha, eftersom klacken var rätt låg. men sen när jag såg priset, nja kanske inte riktigt då.. haha

Postat av: A

Jag hittade en bild på skorna från Laredoute i profil, om du klickar på se varan i katalog, och sedan trycker du nästa sida där finns det en bild på skorna från sida.. Hoppas de kan vara till någon hjälp..:)

2009-03-05 @ 22:16:35
URL: http://fashionbya.blogg.se/
Postat av: Stina

Som A kommenterade, bilden finns här:



http://www.laredoute.se/Catalog/Browse/SpreadZoom.aspx?CatalogId=470&orderNo=8

2009-03-05 @ 22:30:09
Postat av: Nina

Gillar inte klacken på dom!

Tycker WHYREDs är mycket snyggare. Inte helt i samma stil men nästan ; )

(Bild finns min blogg)

2009-03-06 @ 11:05:11
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Beth

Snygg modell!

2009-03-06 @ 20:53:04
URL: http://bethsblogg.se
Postat av: Linnea

Tjejen i Gina tricot reklamen har dem på sig i ett reklaminslag. Det går att hitta det på deras hemsida.

2009-03-07 @ 11:16:22
Postat av: malin

Hej. Steve Madden har gjort ett par likadana som de du först köpte från Zara. Jag köpte de från Steve Madden för ett tag sen (i USA), om jag inte minns fel kan man köpa skor därifrån i Sverige också.

2009-03-07 @ 18:46:38
Postat av: Julia

Klacken på skorna från la redoute är som de senaste du inhandla från Zara.

2009-03-08 @ 22:33:07
Postat av: Anonym

Hej hej, är det nån som vet om man kan få tag i såna skor fast utan klack? Har sett folk ha såna i new york men ingen aning om vart dom är ifrån. snälla skriv och någon har tips!

2009-03-09 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links