header to ads



Stark + praktikplats


Jag och praktikant-Josephine - Jeans-skjorta ska det vara

Vilken dag. På Demo var det fullt ös som vanligt och sen pumpade jag mig stark på gymmet. Herregud, snart är jag nog gymmets starkaste tjej. Jag fick till och med beröm av instruktören efteråt (som troligtvis innehar titeln Sveriges starkaste tjej).

Nu hamnade jag visst på något sidospår. Det jag skulle skriva om: Ser ni vad fint jag och praktikant-Josephine matchade varandra idag på Demo-redaktionen (jag har hört att jeans-skjorta ska vara hett). Apropå Josephine - Hon är helt oumbärlig på Demo-redaktionen men hon kan tyvärr inte stanna för evigt så just nu letar vi efter en ny praktikant som kan ta över hennes plats i början på hösten. Låter det intressant? Maila i sånt fall vår chefredaktör Sandra: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Paula

skulle tippa på att ni får ungefär en miljard ansökningar. jag hade gärna sökt men jag åker som au pair till london istället:) lycka till med praktikantsökandet!

Postat av: nina

Nemen, då måste du jue bara berätta var du och praktikanten har köpt dom fina skjortorna! jag letar också efter en men alla är för manliga tycker jag .. ha en bra kväll annars! Kram

2009-06-08 @ 21:30:06
Postat av: Hotspot

Nina: Josephines kommer från Zara och min kommer från Ralph Lauren

2009-06-08 @ 21:46:48
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Anna

Det låter intressant! Men är det en betald praktikplats?

2009-06-08 @ 22:23:24
URL: http://www.kulturelle.se/
Postat av: Josephine

Schnygga vi är.

Ni är oumbärliga!

/J

2009-06-08 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links