header to ads



Stora namn


Bild: Versaces vårkampanj 2009

För att vinna måste man våga. Eller hur är det man säger. Versace öppnar stora plånboken och anlitar världens två högst betalda modeller - Gisele Bundchen och Kate Moss - i förhoppning om att det ska få pengarna att strömma tillbaka. Det är intressant att de för säkerhets skull har skrivit ut i annonsen att det är Gisele och Kate man ser - "Gisele and Kate for Versace". Har man betalat vad som troligtvis är astronomiska siffror vore det ju synd om det skulle gå någon förbi. Frågan är dock om det inte är så att ifall man inte känner igen världens två största modeller så gör det inget till att skriva ut deras namn?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart! Klänningarna är helt underbara. Speciellt den svarta (på den tredje bilden, jag har den på min blogg). Ja, jag tycker också det är lite weird att skriva ut namnen... Ingen annan gör ju det.

Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

Ganska intetsägande kampanjer tycker jag.

2009-01-02 @ 12:16:37
URL: http://mimostyle.webblogg.se/
Postat av: tuzz

Jag gillart!

2009-01-02 @ 17:26:21
URL: http://tuzzangoessmartshopping.blogg.se/
Postat av: Anette

2009-01-03 @ 00:18:18
Postat av: Anette

Åh så jag längtar efter sommar, hav, värme och vita kläder!!!

2009-01-03 @ 00:18:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Helena

vita väskan på gisele bilden, wow, vill ha...

2009-01-03 @ 10:41:47
Postat av: Sara

är inte det en grej som versace kör med i alla sina reklamkampanjer då? satt precis o bläddrade i en gammal tidning o hittade en solglasögonkampanj o där står det på samma sätt: "carolyn and kate for versace".

2009-01-04 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links