header to ads



3 x februariomslag


Här kommer tre olika omslag som jag av tre olika anledningar inte är särskillt imponerad av (trots att de flest förstå-sig-påare troligtvis ääälskar dem).

V Magazine - Sist på bollen?! Visst är Grace Jones cool (även om jag själv tycker att hon är lite creepy) men nu har hennes revival varat länge nog om ni frågar mig.
Dazed & Confused - Visst brukar deras omslag vara rätt coola men jag blir sällan lässugen och det måste väl ändå vara ett kardinalfel? Samt, Bat for Lashes-hypen känns väl väldigt jan 08? Ska inte Dazed ligga i frontlinjen?
Interview - Vad är hon aktuell med, jo just det den där filmen där hon blir gravid för ett nytt jobb,
Labor Pains (!). Att Lindsay upprätthåller någon form av "credd" kan jag omöjligt förstå. Enligt mig är hon bara snäppet "bättre" än Britney Spears.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bat For Lashes blir ju inte sämre bara för att det har gått ett år. Det är inte som med modetrender.

2009-01-23 @ 18:26:52
Postat av: hotspot

Anonym: Det var inte så jag menade. medier brukar ju skriva om något när det är aktuellt, vad jag vet är de inte aktuella med något just nu (om de inte släppt en ny skiva som jag inte vet om)

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

wow är det lindsay på sista omslaget? ser inte alls ut som hon!

2009-01-23 @ 19:08:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Tycker Lindsay är en i grunden söt tjej som verkar ha fokuserat på fel saker

2009-01-23 @ 22:10:45
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: Ebba

Nu blev jag riktigt glad. Tänkte först, "nej, vad tråkigt att hon tycker om de här för de känns sjukt "gjort"" Men sen läste jag texten och blev än mer glad över din blogg. Instämmer till fullo.

2009-01-24 @ 00:43:02
Postat av: Camilla

riktigt, riktigt riktigt coola omslag!!



Kolla in min blogg där jag skriver om livet som utbytesstudent i USA! :D

2009-01-24 @ 06:49:26
URL: http://camilla11.blogg.se/
Postat av: Nina

det här visar ju helt enkelt att du inte förstår vad mode egentligen handlar om. visst är dazed:s artiklar inte alltför spännande, men deras ad är kanske den grymmaste ad:n i hela världen just nu, och det räcker bra för min del. han är dessutom halvbror med en halvan i kitsuné. det finns ju tusentals modemagasin i världen så det är väl jättebra att inte alla gör samma sak?

2009-01-24 @ 10:04:48
Postat av: hotspot

Nina: Jag skriver att jag tycker att omslagen ofta är coola och annorlunda (vilket jag uppskattar) men att de för mig personligen inte väcker någon läslust. Du verkar tycka att det är coolt bara för att man ska tycka att det är coolt för att någon sagt att han är världens coolaste AD. Vad saken har att göra med att han är halvbror med någon i Kitsuné förstår jag absolut inte, det gör väl inte honom till en bättre AD? Smak är subjektivt och många vill säkert inget hellre än att slita Dazed från hyllan men för mig personligen funkar det inte. Men...det kan bero på att jag är mer av en Lula-girl i smaken. Jag kommer aldrig att tycka att något är bra/coolt/snyggt bara för att "man ska tycka det" - det är nämligen det absolut töntigaste jag vet!

2009-01-24 @ 10:21:18
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Linda

Oj, kände inte igen Lindsay. Läcker bild.

2009-01-24 @ 11:45:09
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: EMMS

grymma omslag, fina färger :)

men, så inte likt linday! :O

2009-01-24 @ 12:02:53
URL: http://emmephoto.blogg.se/
Postat av: pernilla

den där britney/lindsaykommentaren på slutet känns väl isåfall mer januari 2008.

2009-01-24 @ 23:57:36
Postat av: pernilla

PS, bat for lashes släpper ju nytt album i år så det kan ju vara en orsak till att dom har intervjun också.

2009-01-25 @ 00:01:24
Postat av: Kathrine

Jeg forstår ikke dit argument om at Grace Jones' revival har varet længe nok. Grace Jones er et ikon, ikke en trend, og hun dukker op af og til og er altid ufattelig inspirerende og på ingen måde konform. Netop derfor er hun meget mere interessant end et up-and-coming hypet navn, som åbenbart skal forsvinde fra forsiderne, så snart de er blevet et etableret navn (i.e. bat for lashes). Derudover er det ganske enkelt en super cool forside, hvor hendes, well, creepyness bogstaveligt talt popper frem fra forsiden. In my opinion :)

2009-01-25 @ 23:39:42
Postat av: Sandra

Coola omslag, den glittriga hatten är speciellt frän!

2009-01-28 @ 00:31:20
URL: http://kristallicierad.blogg.se/
Postat av: Chanel High Boots

You clearly know so much about the subject, youve covered so many bases. Great stuff from this part of the internet. Again, thank you for this blog.Thats all I can say.

Postat av: cartier love jewelry

I am in support of wonderland, this project is seeing very good fame and should be continued. I'm up for moral support and would do my part to promote this wonderful project.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links