header to ads



Vad är snyggt?


Demo #3

Jag vet att jag skrivit om det förut men för ert eget bästa bör ni inte missa artikeln "Vad är snyggt" i senaste numret av Demo som är ute i butik just nu. Karin Ström har genom att prata med stylister, forskare, PR-experter med flera gått till botten med frågan vad som egentligen är snyggt. Hur kommer det sig att det vi tyckte var fult i förrgår helt plötsligt är hett eftertraktat? Är ett plagg egentligen snyggt i sig eller blir det snyggt på rätt person i rätt sammanhang?
I samband med artikeln bad vi även 4 svenskar med utpräglad stil att byta kläder med varandra - modefreaket Robin
Klang bytte stil med streetiga Adam Tensta och strama Marina Schiptjenko bytte stil med bohemchica Isabelle Halling.


Kommentarer
Postat av: elin.e

kul ide!

Postat av: Ida

Jag gillar verkligen det där "målade/lite japanska" typsnittet i tidningen, det är grymt snyggt!!!

2009-02-26 @ 14:21:30
URL: http://shopblogg.webblogg.se/
Postat av: Klang

Haha "modefreaket Robin Klang" vet inte om jag skall ta de positivt eller negativt ;)

2009-02-26 @ 15:52:10
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: hotspot

Klang: Det är väl klart att det är positivt! Själv är jag ett stolt modefreak :)

2009-02-26 @ 15:58:32
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att du citerar Peter McNeil! Var hittade du citatet?

2009-02-28 @ 21:33:28
Postat av: Balenciaga

Bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links