header to ads



Esprit lockar med Daisy Lowe och Julia Restoin Roitfeld

Julia Restion Roitfeld för Esprit S/S 10


Ytterligare ett exempel där ett varumärke tror att ett par it-girls är allt som behövs för att göra ett klädföretag hett...

Daisy Lowe för Esprit S/S 10


Kommentarer
Postat av: AT

För den "vanliga" kommersiella handeln känns det som att det kommer funka med it-tjejer som frontfigurer. De ser troligtvis inte skillnaden mellan personlig stil och marknadsföring.

2009-12-17 @ 13:23:46
Postat av: Cath

Jag blir tokig. Varför gör man så här, det är ett hån mot konsumenten. Vet Esprits kunder ens vem Daisy Lowe är?

2009-12-17 @ 19:30:45
Postat av: Evelina

Har insett att det inte är särskilt hippa varumärken som gör detta, så det är kanske inte så konstigt att de skiter i det egentligen..

2009-12-17 @ 19:45:31
Postat av: elin.e

hippa itgirls som är ballare än ballast

Postat av: Emma

Precis som Linn Gustafsson verkar det som om priset på käderna och från vilket märke dom kommer från spelar väldigt stor roll. Liksom, vad vet du, Esprit kanske har några skitsnygga plagg?! Bara för att det inte är lika hippt som Acne och vilka märken du nu gillar. Gillar dig annars men det här kändes bara sjukt desperat försökt till att vara kreddig.

2009-12-19 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links