header to ads



California dreamin'

Igår var en helt perfekt LA-dag. Den började som sagt var med läsning vid poolen...


Sen drog jag till mysiga Abbott Kinney blvd för lunch (på urtrevliga
Gjelinas) med en gammal kompis som bor här


Annika jobbar som frliansande nöjesskribent (bland annat för Chic) och jag kan
säga att jag igår var mer än avis när hon visade hur hennes LA-vardag kan te sig



Efter en urtrevlig (och lång) vinlunch drog vi till hippa och flotta Viceroy i Santa Monica
för mer vin, drinkar och tilltugg
...
Sen hoppade jag in i en taxi och slocknade sött på hotellet. En perfekt dag helt enkelt...

Nu ska jag äta frukost och sen blir det lite jobb som jag ska försöka stöka undan så snabbt som möjligt för solen skiner och jag vill upp på taket!

Kommentarer
Postat av: Lissie

Alltså ditt liv är så uberglassigt!

2009-12-09 @ 18:23:59
Postat av: Karin

Ser supermysigt ut! /K

Postat av: Anette

Låter som du har det riktigt skönt där borta, härligt!

2009-12-09 @ 22:41:41
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: cheap oakley sunglasses

cheap Oakley sunglasses blend fashion and technology perfectly

2012-04-27 @ 04:58:33
URL: http://www.cheapoakleysunglassessale.us
Postat av: Discount Oakley Sunglasses

To be honest, it is really a very good post. I have share it with most of my friends. I hope more poeple will read your posts. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links