header to ads



At the shore

Det blir mycket semesterbilder just nu och väldigt lite fashion. Jag hoppas att ni står ut!

Idag tog vi SUVen och drog ner till Santa Monica och Malibu

Det är alltid lika underbart att se havet!


Det är verkligen otroligt skoj att bara åka runt och kolla på alla hus. Det är sjukt
att husen är precis så amerikanska som man föreställer sig att de ska vara. Du kan hitta allt från
"Hans och Greta"-hus till stora "Toscanska" villor och gotiska palats. Inget byggt innan 1930 - förstås



Lunch åt vi på Ivy at the Shore i Santa Monica


Mycket mysigt! Jag blev proppmätt på gränsen till illamående

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Karolina,

Vad det är mysigt att följa din semester. Och inspirerande! Har släkt i LA, men aldrig varit där. Vill absolut dit, särskilt efter dina rapporteringar.



Faktiskt befriande med en fashion-pause :)



Ha en fortsatt skön semester och fortsätt rapporterna.



Susanne

2009-12-07 @ 07:37:22
Postat av: Sara S

Fast å andra sidan är du alltid style-ish.

2009-12-07 @ 08:07:49
Postat av: A Piece of Passion

Självklart "står vi ut" med bilder från LA :) Riktigt härligt att få se ngt annat än gråa Sverige just nu, så jag blir bara glad för ännu fler bilder.



Ha en fortsatt trevlig semester!



http://pieceofpassion.blogspot.com/

2009-12-07 @ 12:02:54
URL: http://pieceofpassion.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ser sjukt härligt ut! Fortsätt rapportera från semestern tycker jag.

2009-12-07 @ 22:25:47
Postat av: Tess

Eftersom jag åker till LA på torsdag är det perfekt att se dina vykort. Framförallt vad du har på dig så jag vet hur vädret är och vad jag ska packa!

kram

Tess

2009-12-07 @ 22:41:26
URL: http://www.TessM.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links