header to ads



Äntligen hemma!


Ett tag trodde jag att jag skulle få
leva resten av mitt liv på olika flygplatslounger. Efter byte av flyg som var trasigt och försening av nästa flyg missade vi vårt connecting flyg till Stockholm från Chicago. Efter en halv dag på Chicagos flygplats skickades vi via Munchen (där vi fick vänta i ett antal timmar) hem till Stockholm. Dock utan bagage (som troligtvis fortfarande befinner sig i Chicago). Lägg lite jetlag på det... Men, det var det verkligen värt. Jag har haft det underbart LA.

Förhoppningsvis är jag lite mer på hugget i imorgon

Oj, vad detta känns avlägset....


Kommentarer
Postat av: johanna

äntligen tillbaka! och vilka fina byxor; var kommer dom ifrån?

2009-12-14 @ 14:53:14
Postat av: hotspot

johanna: de är från franska Lea Petites - köpta i Paris men det går att beställa från deras webbshop

Postat av: sofie

Är det modellen Idole?

2009-12-14 @ 21:28:11
Postat av: johanna

är det fortfarande inne med höööga stövlar, över knät?

Är det någon ide att köpa eller kommer det vara totallt ute snart?

2009-12-15 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links