header to ads



Sommarjobb

Vad jag gör? Jag planerar inför DN-fotografering som jag har inbokat imorgon samtidigt som jag försöker hålla ordning på
den här gynnaren. Just nu får jag inte rätsida på någonting utan planerar mest min personliga höstgarderob. Jag hittar snygga saker som ett stelt halsband från Glitter, en fantastiskt kamelfärgad päls från Cacharel (lägg kamel på minnet!) och sen spanar jag in en pälsväst som jag såg redan på Filippa Ks pressvisning, jag vill ha den som jacka men jag misstänker att jackan endast kommer att komma i vitt - synd!
Ja ja, nu måste jag återgå om jag inte ska hålla på hela natten. Men, det är väl iofs smällar man får ta när man prioriterar att sola och bada dagtid.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag är ute efter en kamelfärgad kofta, lite som den Acne hade för någon säsong sedan, har du sett nån sån? :)

Postat av: leila

hej! jag tänkte åka bort utomlands som aupair men vill inte missa min chans att vara din stylistassistent. när får man veta?

2009-08-07 @ 09:27:51
Postat av: hotspot

Leila: Just nu är jag osäker på om jag behöver hjälp överhuvudtaget i höst så åk du!

2009-08-07 @ 10:13:29
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: claudia

är glitter halsbandet ute i butik nu?

2009-08-09 @ 00:01:01
URL: http://istalletformusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links