header to ads



Samarbete, schvamarbete...

Vad som kommer att vara mest karakteristiskt för modebranschen på 00-talet? Samarbeten till döds.
Senast i raden är Levis som väljer att uppvakta House of Holland. Själv tycker jag att Henry Holland
skulle ha hållt sig till det enda som han har gjort bra i "modesammanhang", knasiga t-shirtar, och att Levis ska vårda deras varumärke med omsorg. Och...att alla ska sluta med meningslösa sammarbeten som inte fyllar någon annan funktion än att försöka få lite press och uppmärksamhet på bloggar (vilket visserligen lyckas eftersom även jag väljer att skriva om det, så nu sätter jag punkt.).

Kommentarer
Postat av: Linda/ Fröken SÖTSUR

Vilken tur att de gått över till rutorna som verkar sälja som smör i solsken och som setts i många modemagasin nu när t-shirtkonceptet blivit urvattnat.

Postat av: Maja

Hej Karolina!



Brukar inte kommentera bloggar så ofta, men jag vill ge dig en stor nypa beröm för ditt arbete och din blogg. Du är i särklass, den av de bloggerskor jag följer, som är mest kunnig inom området mode. Dessutom är du en duktig skribent! Du är stilsäker, kunnig och har ett djup i det du skriver. Tror att många håller med mig om detta!

2008-09-08 @ 16:51:38
Postat av: Sibel

du får ha en bra dag :) kram

2008-09-08 @ 17:17:01
URL: http://sibeeel.blogg.se/
Postat av: Karin på SOLO

Så sant, så sant... dessa samarbeten.

2008-09-08 @ 18:06:27
URL: http://www.solomag.se
Postat av: Anonym

Vad hände med "dagens outfit"?

Jag saknar verkligen inspirationen av vad du själv tar på dig. Det känns mer realistiskt än alla bilder från visningar.

Det finns några få modebloggar jag slviskt följer och dagens outfit är det som lockar mig mest. Tror inte att jag är ensam om det!



Kan du inte försöka hinna? Jag förstår att det är stresssigt, jag hade själv aldrig fått det att gå ihop : )

2008-09-08 @ 19:25:43
Postat av: jenny

håller med dig :)

2008-09-08 @ 21:21:04
URL: http://jjennye.blogg.se/
Postat av: Ami

Vad gör man inte för att sälja...

2008-09-08 @ 21:54:19
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: maxnike

June is the time of yr when many youth football packages pass out their equipment for the upcoming time. There are generally a couple of possibilities to get your gear. Most organizations recycle their gear yr in and year out, but a several elite plans order new devices each 12 months.



2011-11-01 @ 04:21:03
URL: http://www.nikeairmaxs.co.uk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links