header to ads



I väntan på Maison Martin Margielas finalkollektion (?)

Nu var det snart 3 timmar sedan Maison Martin Margielas visning gick av stapeln i Paris och än så länge står inte en bild att finna i hela cyberrymden. Min "refresh"-knapp kommer snart att vara helt utsliten. Kom igen bildbyråer, ni håller en hel värld av modemissfoster på halster! Jag är ju bara för nyfiken på att se vad Mr Margiela har att ge, speciellt eftersom det ryktas om att det här är han sista kollektion. Finito, slut, aldrig mer är ryktena som går - trots dementi från ägaren Renzo Rozzo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, så är det för mig också! Och mamma står och tjatar om att jag måste gå och lägga mig... Det får väl vänta tills imorgon. Buhuhu...

Postat av: Karoline

Samma här! Satt och väntade länge, länge! Bilder från andra visningar kom upp ... men inte några från Maison Martin Margiela. SEN fick jag se dom. Hu? Lite besviken blev jag ...

2008-09-30 @ 08:14:15
URL: http://www.fashionflash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links