Ju sämre tider desto kommersiellare modell
Gisele Bundchen landar Diors vårkampanj 2009. Gisele säljer, kanske bäst i världen (efter Kate Moss), så nu när det vankas sämre tider vill man försäkra sig om att maxa försäljningen så gott som det bara går. Ut med Daria Werbowy och in med veteranen och mirakelgöraren Gisele. Playing it safe! Jag misstänker att vi kommer att få se fler "kris-kampanj-paket" till våren.
Bild: Daria Werbowy i Diors F/W 08-kampanj
Kommentarer
Postat av: annahita
hur fan kan daria inte sälja? hon är universums vackraste skapelse.
Postat av: fashiondarling
Japp, det är sà det funkar... Ändà intressant att man inte alltid vill köra pà de modeller som säljer bäst, företagen vill ju alltid sälja sà mycket de kan.
Postat av: Anette
Du har nog rätt tyvärr, tråkigt att det ska vara så...
Trackback