header to ads



Vinn, vinn, vinn!


Jag lottar ut ett par perfekta MC-boots från Caterpillar. Rejäla och tåliga! Sjukt snygg modell! Vad du ska göra för att vinna?

Uppgift: Maila en lågupplöst bild på dina mest slitna skor till [email protected]. Den som behöver ett par nya tåliga skor mest koras som vinnare!

Vinst: Ett par snygga MC-boots från Caterpillar. Storlek 37 (Dock liten 37:a så den passar snarare en 36:a)

Villkor: Maila ditt bidrag (endast ett) till [email protected]. Vinnaren utses onsdag 19/11 efter kl. 15.00. I juryn sitter jag Karolina Skande och mitt beslut kan inte överklagas. För att delta i tävlingen måste du vara bosatt i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Carro

:)!

Postat av: Alexandra

Oj, oj, oj. Jag har ett par lik i garderoben som du (inte) skulle vilja se... men eftersom jag ligger minst två storlekar ifrån 37 så låter jag bli. Tack och lov... :)

2008-11-18 @ 12:28:19
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Emma

jag köote faktiskt ngt liknande på din sko häromdagen.. Säkert inte lika bra som de där, men otroligt sköna faktiskt.

2008-11-18 @ 13:48:14
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mäh, vem har skostorlek "liten 37:a" då..

2008-11-18 @ 19:33:51
Postat av: Kapten

Har ett par kängor från Cat jag med. Jag kan lova att de kommer att hålla minst femton år till, haha.

2008-11-18 @ 21:26:27
URL: http://captaincharlie.wordpress.com
Postat av: Milks

Överdrivet fina skor! (Har ni sett fransk-japanska filmen Wasabi? Yumi är underbar i sina mc-boots!) Men 37 är waay för litet för mej! :(

2008-11-18 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links