header to ads



Mina saker på Modette market




Självklart har jag rensat garderoben och lagt upp mina grejer på fiffiga Modette market. Om jag får säga det själv så är det en del guldkorn som jag bjuder ut till försäljning. Eller vad sägs om:

En oanvänd
Whyredklänning
En välskräddad kavaj från Hope
Ett par oanvända chinos från Lexington
En cool topp från Eley Kishimoto
En supersöt kjol från Manoush
En tunnstickad kofta från APC
En ombloggad kavaj från Topshop

Puh! Nu är jag bara 193 annonser kvar till Chanelväskan!

Kommentarer
Postat av: carro

men jag hittar inga storlekar i dina annonser...

är jag blind??

2008-11-28 @ 11:46:14
Postat av: hotspot

Vad konstigt. Jag skrev in storlekar. Måste kolla om jag kan fixa det! Tack för tips!

Postat av: JohannaK

Låter spännande, ska genast kolla dina auktioner så du snart kan få den där Chanelväskan :-)

2008-11-28 @ 12:45:57
URL: http://www.festguiden.se
Postat av: nathalie

attans att topshopkavajen är för stor för mig, den hade jag gärna köpt annars!

2008-11-28 @ 13:40:36
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Josephine Aune

Gaaah, jag var sååå nära Chanelväskan men kom två så det blev en Miu Miu, ganska trevligt det med :)

2008-11-28 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links