header to ads



Pressfrukost Ellos

image2450
Imorse hade Ellos pressfrukost, jag och Eleonore virrade runt som två yra höns innan vi förstod att det var på Fredsgatan 12 och inte Restaurangen som tillställningen hölls. Tyvärr fick jag inga bra bilder, det var för mörkt för att kläderna skulle kunna plåtas men jag kan meddela att Ellos bara blir bättre och bättre. Det är framförallt kul med deras unga gästdesigners!
Efter frukosten begav jag mig, i gott sällskap av
Frida, ut på stan för att plocka kläder. Vi mötte även upp Linn som även hon var ute på stan för att göra jobb. På Urban Outfitters mötte vi Sanna som jobbar på Aftonbladet (också ute i jobbärenden) och senare Elin Kling - hela modemaffian var ute slet med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. kul att ni ser er själva som modemaffian....

2008-05-20 @ 15:41:16
Postat av: hotspot

Anna: He he, ja något humoristiskt då.

Postat av: Alexandra

frukosten är lätt dagens godaste mål :D

2008-05-20 @ 15:54:27
URL: http://www.axxa.devote.se
Postat av: Att ha det gott

Jag tyckte också att ellos ryckt upp sig och att de numera har en massa fint
men jag blev superbesviken på kvaliten på både blus och sandaler jag fick hem

2008-05-21 @ 08:56:16
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: ffxi gil

Champion yachtswoman Ellen MacArthur wore a single as she sailed around the Earth though champion racecar driver Michael Schumacher is a proud ambassador as he races all-around the monitor.

2011-12-01 @ 10:39:04
URL: http://ffxi.brosale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links