Kortfilm är melodin
Bild: Gwyneth Paltrow spelar in kortfilm för märket Tod´s
Alla märken som är något just nu vill marknadsföra sig själva genom påkostade kortfilmer med valfri filmstjärna i spetsen, man hoppas naturligtvis på att detta ska leda till att stjärnans strålglans ska smitta av sig på varumärket. Senast i raden är det lyxiga, men kanske något mossiga, lädergodsmärket Tod´s som valt att spela in en fyra minuter lång film med svala och vackra Gwyneth Paltrow. Gwyneth är den andra filmstjärnan att fronta varumärket i marknadsföringssammanhang, först ut var Sienna Miller i en kampanj 2007. Jag måste nog säga att Gwyneth var ett bättre val när det kommer till att förvalta och förmedla Tod´s varumärke.
Kommentarer
Postat av: Stilist
jag gillar tods, har suktat efter en blå väska därifrån länge.
Postat av: Anette
Såg lite fler bilder nyss från inspelningen och Gwyneth är verkligen underbar! Ska bli kul att se filmen sen :)
Postat av: fia
mischa barton va det väll som gjorde tods kampanjen -07? cheers.
Trackback