header to ads



Nu kör vi!



Som inför varje modevecka lurar jag mig själv att tro att jag kan vara så välplanerad att jag inte ska behöva tänka på annat jobb när modeveckan väl drar igång utan till fullo hänge mig åt modefesten, så är dock aldrig fallet. Självklart börjar det brinna i alla möjliga knutar precis lagom till första visningen står för dörren.
Den här morgonen har jag försökt att rodda ett DN-jobb (varför ska alla ha semester för, det gör mitt liv mycket komplicerat...) samtidigt som jag försökt välja vad jag ska ha på mig. Än sitter jag i morgonrock... Ja ja, nu måste jag rycka upp mig för snart bär det av till Berns. Jag ska försöka hinna lägga upp en outfit-bild!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej

Jag har en förfrågan angånde vad du tycker om de olika presskontoren du besöker? Vilket är trevligast och bäst servie om man bortser från vilka som har bäst märken?



Är nyfiken helt enkelt :)

2008-06-30 @ 11:20:21
Postat av: hotspot

malin: I stort sett alla väl etablerade presskontor är väldigt proffesionella och ger bra service.

Postat av: Ida

Skojsigt värre! Men visst är det hopplöst när alla har semester... pust. Jag längtar mest efter min semster...3 veckor kvar dock..

2008-06-30 @ 11:29:37
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Cicci

Ska bli kul att följa era rapporter från fasion week :)!

2008-06-30 @ 18:48:44
URL: http://ciccicicci.webblogg.se/
Postat av: shoebox

Åh, jag vill vara med! :)

2008-06-30 @ 20:23:38
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: D.G

Please se till att uppdatera ALLT om modeveckan, alltså vad för trender som kommer gälla i höst med även vår/sommar nästa år! We want to know everything:D Färger, plagg, accessoarer, kjollängd, mönster etc..!!



Tusen tack för en superbra blogg!

2008-07-01 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links