header to ads



Hotspot obsessions



Det är återigen dags att lista mina senaste fixeringar! Det mesta lär kanske inte komma som någon direkt nyhet...

- Vita herrskjorta Jag har ju alltid varit en stor förespråkare för vita blusar men nu är det den herriga varianten som jag fokuserar på.
- Stora örhängen Efter alla armband och halsband som stått i fokus känns det kul med stora örhängen. Jag kan till och med nästan tänka mig stora hoops. Ja, här är det onekligen Pradas resort som spökar!
- Kavaj Jag vet, kavajen var med även sist jag listade mina besattheter men då förstår ni hur fixerad jag verkligen är då samma sak kommer upp igen. I höst will jag ha en fin tweed eller filtvariant!
- Jeans Jag vill ha vanliga jeans. Klassisk tvätt som varken är mörk eller ljus, en rak modell som varken är bootcut eller slim, en midja som varken är hög eller låg. Släta enkla fickor är ett annat viktigt krav. Någon som har ett tips på en sådan modell? Funderar på att återupptäcka Acne Hep.
- Rutiga skjortor I höst kommer allt att handla om rutiga skjortor - tro mig! Den som jag shoppade från Urban Outfitters hromdagen är perfekt men jag kan även tänka mig en i flanell. Här är det av yttersta vikt att skjortan är precis lagom stor. Matchas förslagsvis med jeansen som beskrivs ovan!

Kommentarer
Postat av: anja

ej! här kommer ett litet tips från mig- jag ska flytta utomlands i tre år och kan tyvärr inte ta med mig allt.. Säljer därav en massa fint från blank, pour, carin wester acne mm på franmingarderobtilldin.blogspot.com



hörs!



Anja

2008-06-19 @ 09:38:05
URL: http://franmingarderobtilldin.blogspot.com/
Postat av: Ida

Aha.. typ vad jag levde i höstas/tidig vår ;) Fast för stora örhängen gör ont...Fast den som vill vara fin....

2008-06-19 @ 11:56:59
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Camilla

Acne Hep är ju verkligen allt det du vill ha. Precis lagom allt! Jag bor i mina... =)

2008-06-19 @ 14:21:24
URL: http://alltochinget-camilla.blogspot.com/
Postat av: sara

Paige har fina jeans i normal midja och raka ben. Jag har ett par, dock i mörk tvätt som jag är nöjd med.

2008-06-19 @ 14:27:55
Postat av: Sofia

Åh jag älskar rutiga skjortor! Köpte en liknande den på bilden i våras och den kommer att användas flitigt även i höst :)

2008-06-19 @ 17:06:46
Postat av: lisa

Jag får tipsa om gamla "trista" LEE, faktiskt, jag har flera favoriter som är sådär lagom. Både pris och kvalité är bra.

2008-06-19 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links