header to ads



Hitta stilen - the girl from Ipanema


Med tanke på vädret skulle man ju nästan kunna tro att man var i Ipanema...

Bikini:
Mycket fin bikini från
Missoni (Jag kan verkligen se Margarita glida runt i den)
Hatt: Panama hatt, förstås
Armband: Guldarmband med fina snäckor - very beachy
Baddräkt: Baddräkt är så flott!
Skjorta: Fin stor loose vit skjorta från Alexander Wang - vita blusar och skjortor är nog på riktigt det bästa jag vet på sommaren!
Nagellack: Glassigt lack från Essie
Shorts: Korta lite vida shorts från Topshop

Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggt! Armbandet och hatten är favoriter! :)

Postat av: lina

Åh va kul! Jag har saknat 'hitta stilen', försök lägga in sånna lite oftare, dom är superhärliga. hur lyckas du få dit dom snygga bilderna, som den nere i vänstra hörnet?

ha en fortsatt trevlig dag!

2008-06-08 @ 15:19:05
URL: http://linalindhs.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Jag delar Linas uppfattning. Det är två saker som gör att jag räknar hotspot till min favoritmodeblogg. 1: du törs ha en egen, och uppmuntrar til lpersonlig smak. 2: hitta stilen. Vill se fler sådana

2008-06-09 @ 23:09:00
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: sanne

Vart kommer hatten ifrån? Har letat ihjäl mig efter en panamahatt. Har du nå tips på vart de akn finnas??

Mvh

2008-06-16 @ 23:00:30
Postat av: moi

Må bare si jeg elsker bloggen din!! Syntes "hitta stilen", "ønskeoutfit" og "night and day" er utrolig bra!! Keep up the good work! Dette er min inspirasjonskilde :)

2008-06-18 @ 22:05:41
Postat av: birkin sale

thick boxes. Fake styler boxes often come beat up and are slightly smaller.

2012-07-02 @ 04:58:27
URL: http://www.perfectkelly.com/
Postat av: chanel classic bag

Quality Italian leather, affordable and fashionable. What more could a girl ask for.

Postat av: Replica Louis Vuitton Handbags

The High Street offers you an abundance of excellent leopard-print accessories, with many shops selling a variety of brands like accessories,

2012-07-02 @ 05:01:08
URL: http://www.lvbags-classic.org/
Postat av: hermes birkin purse

You may even try your local market for leopard type bags and really stylish accessories, that match your style and taste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links