header to ads



Café de Flore


Film: Kate Moss och Gaspard Ulliel gör Longchamps höstkampanj

På Youtube kan man hitta en behind-the-scenes-film från inspelningen av Longchamps höstkampanj med Kate Moss och Gaspard Ulliel.
Skoj, men det roligaste av allt är att de spelar in framför ett av mina favorithak i Paris, Café de Flore vid Saint Germain de Pres. Café de Flore är förövrigt även Karl Lagerfelds favorithak så har man tur kan man få se modekejsaren själv när man är där. Åh, nu längtar jag otroligt mycket till Paris. Måste nog åka dit snart...



Kommentarer
Postat av: Linn

Åh där satt vi när vi var i paris och lunchade. trevligaste stället. längtar också till paris massor. Vi åker till italien den 31 juli så är kvar en stund till i stlhm :)

Postat av: Cicci

Café de Flore är en riktig Paris-klassiker! Ja kom till Paris, här är allt fantastiskt. Själv ska jag stanna till i början av december :)!

2008-07-21 @ 17:38:14
URL: http://ciccicicci.webblogg.se/
Postat av: fashiondarling

Lovely, perfekt med Paristips. Jag flyttar ner i September, för andra gången i mitt 26-åriga liv... Det betyder att det måste vara något särskilt med den staden... :)

2008-07-21 @ 19:11:39
URL: http://fashiondarling.blogg.se/
Postat av: Rothie

På tal om Paris, har du några bra shoppingtips där? Ska dit på onsdag. :D

2008-07-21 @ 22:28:37
Postat av: bjorn

Vi överlever inte utan nyliberalism (am projektet= upplysning, kraft, eget ansvar etc).

Sex, våld och arbete.

Sen är det den judiska frågan - många judar inom arbetarrörelsen (säljer in intellektuella lösningar som kommunistpacket idag "massa meningslösa ord utan substans").

Samma mentalitet idag = kanske att naturen går mot utrotning. Kontroll över en del media - och liknande organisationer.

Djävulens folk (enkelt å slå ut).



Räkna 1 miljon gånger

Vad som gett nybyggaranda etc



Spindel som kan döda dom

2008-07-22 @ 08:27:22
Postat av: luggy

när jag ser KATE vill jag ha lugg!!! inte haft det på 20 år (är 25), kanske dags!?

2008-07-22 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links