header to ads



A tribute to Yves Saint Laurent


Bild: Japp, dålig mobilbild på L'Officiels specialutgåva

Häromdagen bunkrade jag upp med lite nya tidningar. Hittade då den här specialutgåvan som L'Officiel har gett ut till minne av Yves Saint Laurent. En samlingsvolym med alla hans kollektioner. Nu frågar jag mig varför jag inte köpte den, hur korkad får man vara. Det jag däremot köpte var nya Italienska Vogue med endast svarta modeller. Inte mycket att hänga i julgranen om ni frågar mig. Hade det inte varit för "de svarta modellerna"-konceptet hade det varit ett nummer som snabbt hade fallit glömska.

PS. Jag har inte gått och dött. Jag har flyttat i helgen men kan ännu inte bo i nya lägenheten på grund av hantverkare som renoverar. Till råga på allt har jag gått och blivit sjuk. Panik!

Kommentarer
Postat av: fashiondarling

Oj, oj, oj. Hur har jag kunnat missa den? Ska plockas upp så fort jag bara kan. Kommer nog även plocka upp Italienska Vogue. Synd att den inte var så mycket att ha.



Tack för tipset!

Postat av: replica watches

Oj, oj, oj. Hur har jag kunnat missa den?

2012-03-31 @ 11:18:14
URL: http://www.rolexe-store.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links