header to ads



Inte som det brukar

image2112
Bild: Världens trevligaste Linda som jobbar på Filippa K

Vanligtvis när man besöker
Filippa K är allt fantastiskt fint och väl strukturerat. Deras pressrum är troligtvis större än hela min lägenhet... Den här veckan är dock en av de mest hektiska på hela året, införsäljning till alla återförsäljare sker just nu av höstkollektionen. På grund av det fick vi gå in i en trång klädskrubb och leta reda på det vi ville ha. Det kallar jag service, att ta sig tid att ta emot besökare för presslån även fast allt är upp och ner och allmänt stressigt.

Tusen tack Linda för att vi fick komma och rota!

Kommentarer
Postat av: shoebox

Lite avis jag blir på att ni får se kollektionerna i förväg...:P

Postat av: Fröken Snorkig

Nåja, så bra gratisreklam som det är för dem så är det väl inte så konstigt.... :-)

2008-01-11 @ 12:44:32
Postat av: hotspot

shoebox: ja det är verkligen en förmån som ingår i jobbet :)
Fröken Snorkig: He he, tror inte bara att det är mig de behandlar så bra. Alla jag känner är överens om att Filippa K alltid är väldigt trevliga och serviceminded!

2008-01-11 @ 12:48:13
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links