header to ads



Välskräddat


Bild: Fin kavaj från Hope

Igår sprang jag av en slump på
Eleonore och Evelina på Modette som var ute och fyllde på garderoben inför hösten. Vi utbytte snabbt tankar och råd kring vilken stil var och en skulle satsa på inför den nya säsongen. Vi kom fram till att jag skulle vara välskräddad. Jag lade därför genast ner mina planer att inhandla en stor oversize kofta från Hope i chockrosa (som visserligen var helt fantastisk) och bestämde mig istället för att fokusera på kavajer. Imorse åkte jag till IKEA i Barkaby och då var jag naturligtvis tvungen att även besöka Hopes outletbutik. Men min nya shoppignstrategi i bakhuvudet gjorde jag två investeringar. En smårutig kavaj och ett par välsittande smala svarta byxor (som är helt omåttligt sköna och välsittande). Jag känner mig nöjd!


Bild: Svarta byxor från Hope

Kommentarer
Postat av: Julia

Ser ut som fina höstinvesteringar det där! Jag är också ute på kavajjakt för att hitta den ultimata svarta att ha i höst.

Postat av: shoebox

Det ser ut som bra höstgrejer. Synd att Hope inte finns här...

2008-08-17 @ 15:00:12
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: Nina

snygg kavaj, den blir perfa inför hösten! :)

2008-08-17 @ 15:34:05
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: victoria

:) Den kavajen har ju jag fast i svart, gillar den, Mycket. Din var ju riktigt snygg!

2008-08-17 @ 15:45:36
Postat av: Emma

Båda plaggen var supersnygga!

2008-08-17 @ 16:48:14
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: karin

Vad kostade kavajen/byxan? Är det mycket nedatt på outleten? De var jättefina!

2008-08-17 @ 18:10:50
Postat av: hotspot

Karin: Det varierar hur nedsatt det är, just nu var det rea på outlet-priset i hope-butiken så jag fick kavajen + byxan för 2100 kr ordinarie pris: 4500 kr, mindre än 50% med andra ord.

2008-08-17 @ 20:38:06
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hallå. Ser att du har varit ute och shoppat i min lilla butik=) Byxorna och kavajen var verkligen bra köp! I slutet av augusti och början av september får vi en helt ny leverans med koftor. Som kommer bli helt underbart! Det är absolut värt att åka ut dit igen då. Samma modeller i andra färger fast 30 % billigare! Ha de super!

2008-08-17 @ 20:47:07
Postat av: hotspot

Sara: Jaaa :) Jag hoppades på att få se dig även om jag misstänkte att du inte jobbade söndag. Åh, bra tips! Om du kommer ihåg får du gärna slänga iväg ett mail när de kommer in :) Jag tyckte att det fanns MYCKET fint i butiken just nu!

2008-08-17 @ 20:52:45
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tja.. Haha ja jag tog en extra helg ledigt. Annars brukar jag faktiskt jobba söndagar.. Ja vi kommer få in rätt mycket nytt i i slutet av augusti. Jag mailar när vi har fått in mer. Om jag kommer ihåg=) Hehe

2008-08-17 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links