header to ads



Höstmode


Bilder: Modeplåtning för DN

Idag och imorgon plåtar vi stort höstmodejobb för
DN (publiceras söndag 7/9). Vi har visserligen hela dagen imorgon kvar men redan nu är jag ganska säker på att det kommer att bli ett roligt jobb med en skojig och lite annorlunda idé. Eftersom vi plåtar runt om på stan har vi förfogande över en gigantisk husbil som tillhör DN, eller iallafall kändes den gigantisk när jag satt bakom ratten. Jag var minst sagt lite skakig när jag hämtade ut bussen imorse, mitt i rusningstrafiken, för att ge mig ut på Söders höjder.

Nu - mat, mat, mat!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj den ser rätt stor ut. Vilket häftig blått hår!

Postat av: Cissi redhead

Det var superskoj att jobba med er. Nu har jag ingen prestationsångest så kommer kasta mig över tidningen nästa sönd;)



So long, Cissi.

2008-08-30 @ 13:51:06
Postat av: Anonym

fyfan va coolt hår..råsnyggt!

2008-09-01 @ 15:58:56
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: louis vuitton outlet

Good day, folks, and I'm a Louis Vuitton bags dealer. whenever you are researching for brand name clutches, accomplish experience free to contact us.

2011-11-15 @ 03:22:39
URL: http://www.onlinebagss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links