header to ads



Äntligen


Bilder: Solo nr 9

Varje månad samma förväntan och nyfikenhet på att se nya numret av
Solo. Det är lika roligt varenda gång även om man ibland är mer eller mindre nöjd med sin egna prestation. Den här månaden har jag bidragit med en hel del:

- Modeserie "If I was a rich girl..." - uttråkad rikemansdotter har blivit deporterad ut på landet mot sin vilja, typ. Plåtat på Häringe slott.
- Mina höstfavoriter - Jag har valt ut några solklara höstfavoriter. Även Elin Kling och Josefina har valt ut saker som de vill satsa på. Rolig läsning.
- Jag och Josefina har stylat Elin i 3 trendiga höststilar. Roligt och något galet, vi stylade Elin i en våtdräkt för att visa på det rådande sportmodet ala Miu Miu, missa inte! Elin spexade loss för allt vad tygen höll!
- I modeskolan delar jag med mig av saftigt skvaller - Har Anna Wintour gått sängvägen? Är Marc Jacobs tillsammans med en fd prostituerad?

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att tygen höll för Elin iaf. Till skillnad från Alshammar, menar jag. Enligt svt var det fem pers som försökte laga hennes dräkt en minut före starten i semifinalen...

2008-08-18 @ 17:59:09
Postat av: Maria

Hm, Elin Kling, hon är väl snart med i varenda sammanhang! Lite tröttsamt om du frågar mig... Man vill ju inte äta pasta till middag varje dag liksom. Men hon är en oerhört söt tjej, med grym stil!

Postat av: hotspot

maria: Att hon är med i Solo är kanske inte så konstigt då hon är moderedaktör för tidningen

2008-08-18 @ 21:43:05
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: hanna

Vad kommer bhn ifrån? Har inte köpt tidingen ännu men är otroligt nyfiken på bhn!

2008-08-25 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links