header to ads



Tomgång

image1784

Nu ska jag till Aftonbladet och sen ska jag, precis som så många andra, på Sofo Loves Fashion. Det känns som jag ser likadan ut varenda dag med endast 5 plagg i garderoben som jag använder om och om igen... Ett resultat av dålig fantasi i kombination med ett stort behov av lite nya kläder.

Klänning: Malene Birger
Kavaj: Acne
Skor: Acne
Scarf: Från St Petersburg
Armband: Åsa hjärta Niklas och One of a Kind
Väska: Chloé

Translation: Im so bored with my look right now. I need new clothes! Dress: Malene Birger, Jacket: Acne, Shoes: Acne, Scarf: from russia, Bracelet: ÅsahjärtaNiklas and One of a Kind, Bag: Chloé

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Tycker inte alls det känns som att du har samma plagg jämt. Kanske för att de är så snygga och att du kombinerar dem så bra :-)

Postat av: Karoline

Bara 5 plagg. Tänk om jag hade förmågan att variera mig lika mycket med mina plagg. Det känns som om du har 1000 plagg.
Ha en bra dag och grattis i efterskott.

2007-09-25 @ 13:42:27
URL: http://enmamasliv.blogg.se
Postat av: Sanna

Håller med Karoline! Bara fem plagg men så många variationsmöjligheter! Trodde att du köpte nytt varje dag:-). Satsar på accessoarer som färgstarka strumpbyxor och sjalar för de är riktiga "lift-up" för outfiten. Sen tycker jag att alla dina outfit är kanonsnygga! Ha en fortsatt bra dag! mvh Sanna

2007-09-25 @ 13:49:52
Postat av: Sanna

Branten måste ha varit inne på din blogg och läst om ditt behov av kläder för under denna vecka har de ett kanonerbjudande! Ju fler du köper desto större rabatter erhåller du. Ett plagg ger 10% och köper du fem eller fler plagg är det 50% rabatt som gäller!!!Smartast är om man kan beställa med nån väninnna:-). mvh Sanna

2007-09-25 @ 14:39:00
Postat av: Sofiie

Lika hett som vanligt :)

2007-09-25 @ 14:49:08
URL: http://sofiie.webblogg.se
Postat av: M

men nej!! du ser sà bra ut, kanske lite mer ljus i bilderna. ha en toppen kvàll. Sjàlv ska jag ut i modevimlet i Milano dà jag har turen att bo hàr, hihihi

2007-09-25 @ 15:41:48
Postat av: hotspot

donnasandra: vad skönt att det inte uppfattas så iallafall. Jag känner själv att jag behöver lite nytändning :)
karoline: Ha ha, ok det kanske är lite fler än 5 plagg. TACK!
sanna: He he, okej kankse underdrev något... :) Tack iallafall. Jag håller med, scarfar och smycken gör mycket!
Sofiie: Tack :D
M: Åh din lyckliga rackare! Tusen tack iallafall :)

2007-09-25 @ 15:46:19
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Louise

Jag kan inte bestämma mig om jag ska orka gå på det ikväll eller om jag ska skippa det :/

2007-09-25 @ 16:08:25
URL: http://rightnow.webbogg.se
Postat av: Linnea

Hej, och Grattis i efterskott! Själv fyller jag idag! Din stil/du är så otroligt snygg nuförtiden. Fullkomligt älskar din Acnekavaj, din lugg och ja, you´ve
got it!

2007-09-26 @ 11:01:13
Postat av: Anna

Du ser ut som en snyggare, smalare och mer välklädd variant av mig i din nya lugg! Jag blir nästan förvirrad ibland på bilderna ;).

2007-09-26 @ 13:38:32
URL: http://mymarkup.net/anna
Postat av: hotspot

Louise: Gick du ?
Linnea: Åh grattis till dig då :) Åh vad glad jag blir, tack!
Anna: Jamen du har ju helt rätt, vi är faktiskt lika!!!!

2007-09-26 @ 14:44:04
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links