header to ads



En underbar morgon

26631-1711

Idag kommer att bli en bra dag, sånt känner man på sig. Först ska jag komplettera saker till mina plåtningar och sen ska jag träffa min kära vän
Eleonore för pressvisning på Åhléns och sen lunch. Bra dag!

Kavaj: Acne (Kan vara världens bästa köp!)
Skjorta: Miu Miu (Boyfriend shirt, i ordets rätta bemärkelse)
Jeans: Acne
Skor: Acne
Halsbandsklocka: Marc by Marc Jacobs
Armband: One of Kind

PS. Jag gillar mitt nya hår!

Translation: A wonderful morning that definitely will be followed by a great day! Jacket: Acne, Shirt: Miu miu, jeans: Acne, Shoes: Acne, Marc by marc Jacobs, Armband: One of a Kind

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gillar oxå ditt nya hår:-). Kul att fler vågar köra med lugg! Jag har haft lugg i flera år o man ser faktiskt "yngre" ut:-). Kyligt i luften men solen skiner så det är en sån dag man vet där allting flyter på. Har du funderat på nått "samarbete" med Eleanor, typ nån gemensam modegrej på nätet? Skulle verkligen roligt att se vad två av landets mest framgångsrika modebloggerskor kan koka ihop:-). Kanske som nån slags "testpanel" där ni besöker lite olika modebutiker, ni gör en bedömning av deras utbud, service, inredning mm? Just a wish:-). Ha en bra dag! mvh Sanna

2007-09-05 @ 08:59:17
Postat av: Sofia

Hej hej! Jag är en trogen läsare av din blogg sen... ett bra tag tillbaka och du har verkligen starkt bidragit till att jag utvecklat ett stort intresse för mode! Du ska ha cred för att du så ofta lägger ut grejer på bloggen samt för att den är så välskriven!
En fråga bara... Varför uppdaterar/ändrar du aldrig fotot på dig? Alltså det som alltid syns på bloggen. Nu har du ju tex en helt annan (jättefin!) frisyr än den på fotot!
Ok, hoppas din dag blir bra!
Mvh/ Sofia i Umeå

2007-09-05 @ 09:42:07
Postat av: Angel

Vad kul,ha en toppendag

Postat av: Eleonore

Du är så snygg så, längtar till vår lunch!

2007-09-05 @ 10:15:11
URL: http://www.modette.se
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Snyggt, stilrent och vardagslyxig ser du ut! Hoppas dagen blir precis så bra som du känner!

2007-09-05 @ 10:37:56
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: Anonym

håret ser verkligen jättefint ut!

2007-09-05 @ 10:57:43
Postat av: Ida

Gillar oxå ditt nya hår ;) Jag har en kort kavaj från H&M (eller ja.. omsydd av mig dock) den är verkligen en favorit perfekt att slänga på det mesta. Så jag förstår att du diggar din nya kavaj.

2007-09-05 @ 11:20:40
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Ella W

Jag gillar ditt nya hår också! Ser väldigt fint ut!
Och du var så söt med din nya väska på bilden ;)
http://linngustafsson.blogg.se/1188917287_presskontor_p_dagens_.html#comment

2007-09-05 @ 12:25:44
Postat av: anna

jag ÄLSKAR ditt nya hår :) du är så fin!

2007-09-05 @ 14:04:51
Postat av: hotspot

Sanna: inte första gången jag har lugg...men sån som ajg är så tröttnar jag och är lite periodare, måste ha lite förnyelse och förändring ibland så även om jag är supernöjd nu som kommer jag säkert att vilja ha ngt helt annat om något år, ha ha. Visst skulle det vara hur kul att jobba ihop med Eleonore men det finns inga planer på något sånt just nu. Vi är ju ganska insyltade i olika projekt på var sitt håll, ha ha
Sofia: vad kul, du anar inte hur kul det är att få så fina kommentarer. Tusen tack! Ha ha, ja nu klippta jag mig i förrgår så det har liksom inte riktigt hunnits med att ta mig till fotografen för ny byline-bild men visst kommer det :)
Angel: TACK detsamma!
Eleonore: Åh, ska du säga. Ja vad trevligt vi hade det, som vanligt!
Mie: So far so very good :)
Anonym: åh tack!
Ida: Vad kul, jag är mycket nöjd!Ja det är verkligen ett plagg som gör vilken outfit som helst lite snyggare och lite roligare
Ella W: Ha ha, tack så mycket. Väskan är inte så ny, den är mer som ett arbetsredskap när jag är ute och jobbar. Det funkar inte att släpa 100 kassar helt i 9 timmar :)

2007-09-05 @ 14:09:19
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Evelina

Cecilia B Johnson 2?

2007-09-05 @ 14:30:04
Postat av: Ulrika

älskar kavajen!

2007-09-05 @ 15:08:13
URL: http://ulrikass.blogg.se
Postat av: M

Fint hår och fina kläder! Men det vore ännu bättre om du stod lika stålt som du gjorde i torso-bilderna, och blickade modigt mot kameran :-)

2007-09-05 @ 15:13:38
Postat av: hotspot

Evelina: Ha ha, skulle inte säga att det var många likheter mellan mig och cecilia, det skulle vara håret nu då kanske men det är också den enda likheten. Tror inte att vi är de enda i sverige med mrökt hår och lugg heller...
Ulrika: Jaa, den är så fin :)
M: Ha ha, ni blir då aldrig nöjda... Först vill ni ha ansikte då ger jag er det, sen vill ni att jag ska stå på ett speciellt sätt... Vad gör man inte för att tillgodose sina läsare.

2007-09-05 @ 15:19:40
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Felicia

Snyggt!Gillar lite stora,randiga skjortor.

2007-09-05 @ 17:11:23
URL: http://feliciastyle.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag förstår att du gillar din nya frisyr- det blev verkligen snyggt.

2007-09-05 @ 18:13:41
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: lenie

är så avis på ditt hår...ska till frisören på lördag och funderar på att vara galen och göra det likadant (har snedlugg och är väldigt blond) vill verkligen, det är så snyggt!

2007-09-05 @ 21:05:20
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se/
Postat av: sofi

du har otroligt snygg figur, passar i allt du sätter på dig! får man fråga vad du har för strl?

2007-09-05 @ 21:46:45
Postat av: hotspot

Felicia: ja ibland är det bra att ha en extra garderob att rota i :)
Linnea: Tack, det är så kul att få så positiva komplimanger, det gör att man blir extra nöjd :)
lenie: Ha ha, ja då är det ett stort steg. Fråga din frisör om han/hon tror att det kan vara något för dig, de brukar vara duktiga på att ge råd!
sofi: Oj, herregud. Det tar jag verkligen som en komplimang. Jag brukar vara medium eller 38.

2007-09-05 @ 21:56:21
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: linnea

verkligen jättesnyggt!!

2007-09-06 @ 07:52:27
URL: http://willandgrace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links