header to ads



Breaking Fashion News - Lars Nilsson tar över efter Gianfranco Ferre

image1787

Nu står det tydligen klart att vårt svenska designunder, Lars Nilsson (tidigare chefsdesigner på Nina Ricci) tar över rodret på
Gianfranco Ferre. Beskedet kom oväntat snabbt efter den tragiska bortgången men jag antar att det inte finns någon tid att förlora, nya kollektioner ska designas och produceras. 

Jag som hade för mig att Lars var klar med mode och att han i framtiden skulle hålla på med möbeldesign. Fast, jag kan mycket väl missminna mig...

Translation: The Swedish designer Lars Nilsson is the new creative director at Gianfranco Ferrre.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
Köpte dessa skor(bilden tog jag från rar) för ett tag sedan, fast svarta.
Ibland tycker jag att de påminner lite om min farfars ena sko som han har för att hans ena ben är kortare än det andra...
Kan verkligen inte bestämma mig. Är skorna helt fel eller är de heta?
Tacksam för svar :)

2007-09-25 @ 17:31:01
Postat av: hotspot

Sofia: Känner mig förvirrad. Vilka skor? Vilken bild?

Postat av: Sofia

Haha. Jag glömde länken..
Nej, vet du, jag är inte tillräckligt smart.
Ett par skor från Vagabond, finns i svart, beige och lack. Kilklack. Vet du vilka jag tänker på?

2007-09-25 @ 18:12:37
Postat av: sofia

Fan vad dåligt av dig att inte kunna bättre svenska!!! "VÅRAT svenska..." Heter VÅRT!!

2007-09-25 @ 20:22:46
Postat av: karin

Hej!
Har precis kommit över ett par svarta klassiska jodphurs på second hand, jättefina! De är nätta men ändå inte jättetighta runt ankeln. Kan jag ha dem till kjol och klänning eller ska jag hålla mig till byxor?
Vilka modeller och storlek beställde du från Petit Bateau?

2007-09-25 @ 20:45:22
Postat av: Diana

Karolina! jag måste bara fråga dig en sak..
VAD kan man ha på sig för att få mindre byst? jag kan inte ha urringat för då ser det lösaktigt ut på mig.. jag kan inte ha luvtröjor för dom sitter åt för mycket och pressar bysten inåt.. jag kan inte ha t shirt för det ser skitfult ut med för stora bröst och halterneck går ju bort helt för min stil är inte sån..
koftor går alltid bra men vad kan jag ha under? många linnen sitter heeeeelt fel..
och nu snackar vi inte om normalstora bröst utan ett par kupor större än det normala..
tack på förhand!

2007-09-25 @ 22:58:27
URL: http://shapeupdressup.blogg.se
Postat av: Lina

Kul att veta att Sverige växer i modevärlden

2007-09-26 @ 11:21:28
URL: http://blogg.passagen.se/inredning
Postat av: yeh-yeh girl

Jag har ingen koll på vad han sysslar med. Jag tycker att man läser att han börjat jobba på olika ställen hela tiden, han är omöjlig att hålla reda på ;)

2007-09-26 @ 11:22:14
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag gillade hans sobra och feminina kläder för Nina Ricci, ska bli kul att se vad han hittar på nu.

2007-09-26 @ 15:54:07
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links