header to ads



Lucköppning

26631-1347
Gamla mossiga
PUB omprofilerar sig och vill bli Sveriges svar på Colette och 10 Corso Como (det är bra med höga mål). Awesome Rags var första steget i rätt riktning och nu utvecklar man konceptet genom att ta in nya varumärken, öppna stor vintageavdelning mm.
Vill du få en glimt av vad du kommer att kunna finna på "nya" PUB tycker jag att du ska bege till till AG 925 för där pågår i en månad framöver en "lucköppning". Konceptet är enkelt, man köper sig en nyckel för 500 kr och öppnar sedan sin lucka där en produkt med ett värde av minst 1000 kr döljer sig. Igår var det pressinvigning och jag kan meddela att det var riktigt bra saker som dolde sig bakom luckorna, eller vad sägs om: Tom Ford solglasögon, Vintage YSL skärp och handskar, en Ipod, träningskläder och skor från Nike mm.

Translation: PUB departement store is having an event at AG 925 at the moment. The concept of the event is simple, you buy a key for 500 SEK and you open a door to find a product with a value of 1000 SEK. Nice things like Tom Ford Sunglasses and vintage YSL belts where hiding behind the doors.

Kommentarer
Postat av: Maria

Och återigen bor jag inte i Stockholm :(

Postat av: modisten

Åh, det låter väl inte helt dumt. Men femhundra spänn är ändå rätt mycket pengar för en trettonåring...

2007-05-10 @ 10:32:30
URL: http://modisten.blogg.se
Postat av: Lina

Låter bra, men vad tusan är AG 925? Och vart ligger det? Ha det gott i London.

2007-05-10 @ 10:40:18
Postat av: Annie

Kul idé måste jag säga. Men PUB har (trots Awesome Rags) en bra bit kvar att vandra innan hjärtat börjar klappa extra hårt hos mig...

2007-05-10 @ 10:51:08
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: fanny

awesome rags måste jag nog säga tillhör favoriten av sthlms butiker för mig. men själva PUB tycker jag inte är så mkt att hurra för. vet du om vintageavdelningen kommer öppna i awesome rags butik?

mvh fanny - all about me and the gossip

2007-05-10 @ 11:22:45
URL: http://fannyf.webblogg.se
Postat av: Louise

Oh låter coolt. Det ska jag allt spana in!

2007-05-10 @ 13:40:55
URL: http://rightnow.webblogg.se
Postat av: hotspot

Maria: :(
modisten: Jo det är inte gratis men fortfarande bra grejer för 500 kr :)
Lina: Ha ha, det är en restaurang/bar på kungsholmen
Annie: Ja verkligen kul ide, först tyckte jag nog inte att det var ngt speciellt men jag blev såld på iden på plats!
fanny: Jo det är jag nog villig att hålla med om :)
Louise: ja gör det!

2007-05-11 @ 18:49:57
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links