header to ads



Breaking Fashion News - Förstärkning på modefronten

image1412

Sveriges ambitiösaste och seriösaste magasin,
Bon, rekryterar Linda Leopold som kommer att jobba som redaktionschef och moderektör. Linda har tidigare haft rollen som chefredaktör på tidningen Odd at Large så rekryteringen kan inte ses som något annat än ett lyckat drag från Bons sida. Personligen hoppas jag, nu när Marina Kereklidou får back up, naturligtvis att detta innebär ett ännu tydligare fokus på modebiten.

Translation: Swedens most ambitious magazine Bon recruits Linda Leopold from Odd at Large

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å det ska bli kul att förja och se om det kommer att ha någon inverkan på tidningen! Mer mode åt folket!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: S.G

men Bon behöver ju inte heller få för mycket fokus på mode. Tycker att det är en ganska bra blandning nu...

2007-05-29 @ 14:52:15
URL: http://superficialglance.blogg.se
Postat av: hotspot

Sophie: Jag håller med :)
SG: Jag säger som Sophie ;) Kan det blir för mycket mode?

2007-05-29 @ 16:31:40
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Linda är superduktig och dessutom en av de trevligaste personer jag träffat!

2007-05-29 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links