header to ads



Breaking Fashion News - Christian Lacroix för LaRedoute

image1405

Christian Lacroix blir höstens gästdesigner på La Redoute. Det franska postorderföretaget har en rad designsamarbeten bakom sig och nu har man passande nog valt att arbeta med en av Frankrikes största. Det cirkulerar även rykten om att det blir docksöta Lily Cole som kommer att vara ansiktet för samarbetskollektionen.

Translation: Christian Lacroix will be the new guest designer for LaRedoute. Lily Cole will front the campaign.

Kommentarer
Postat av: Emy

Vilka bra nyheter! Det här kan bli riktigt spännande!

Postat av: Jelena

Ett av de mest spännande designersamarbetena på länge! Synd att det finns så få bilder ute än (hittade några få till min blogg), men det är väl lite det som är tanken också? Man ska kanske inte veta hur plaggen ser ut? Synd bara att fokuset tydligen ska ligga på inredning...

2007-05-28 @ 19:50:18
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Maria

Åh!! Jag har aldrig lockats särskilt mycket av designersamarbeten,då jag ofta tycker det är överskattat. Men det här var verkligen breaking news. Om det är nån designer jag gillar så är det Lacroix. Ser fram emot detta!

2007-05-29 @ 09:11:37
URL: http://www.beautybitchen.webblogg.se
Postat av: Tina

Jag gillar Lacroix jättemycket! men vet du var det finns någon information om honom? Jag ska nämligen skriva ett designerarbete till skolan. :)

2007-09-24 @ 20:58:22
URL: http://modernfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links