header to ads



Träskor

Jag tog inte med mig tillräckligt många par skor till Milano. Framför allt tog jag inte med ett enda par som är både bekväma och högklackade. En fruktansvärd miss. Mina fötter värker. Och jag har vandrat in på en Guccivisning i sneakers (bytte till sandaletter på toaletten, mötte som tur var GQs modechef Madeline Weeks först när jag trippade ut därifrån).

Det här är vad jag tänkte packa. Inte ens dessa hade räckt, eller passat väderleken:

image1489

Gymnastikskor Melissa por Alexandre Herchovitch, sandaletter Rizzo, träskor Miu Miu, kängor DonDonna, ballerinas J. Caliste.

Dum som jag var tog jag inte ens med alla de där utan bara tre par. Har bittert saknat mina MiuMiu-träskor. Veckans läxa: åk aldrig någonstans utan högklackade träskor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag som precis ska åka till Italien och tänkte lämna mina högklackade träskor hemma... Men okej, jag tar lärdom av dig. Tack!

2007-06-27 @ 09:17:42
Postat av: Malin

Tänk om man hittade sån kläder i farmors garderob...

2007-06-27 @ 09:58:24
Postat av: Rebecka

Som tur är lär man sig av sina misstag ;)

Postat av: mary

fula skor..?

2007-06-27 @ 17:37:58
Postat av: Sofia

Vilka söta ballerinas - sökte på J. Caliste men fann ingenting. Var/hur hittar man dessa skönheter eller andra skor från samma märke?

2007-07-04 @ 20:51:24
Postat av: Klauz

I have comfortable shoes that fit properly AND are high heeled and beautiful - <A HREF="http://www.duoboots.com/products/shoes/detail/recently_viewed/clementine/134/colour/30-aqua_blue_satin/">aqua blue satin wedges</A>

2010-06-07 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links