header to ads



Model Portfolio - Sasha Pivovarova

Model Portfolio - Sasha Pivovarova

Bilder: ansiktsbild Stella McCartney S/S 07, visningsbild Chloé S/S 07, backstage Fendi S/S 07, omslag Officiel, editorial för Koreanska Vogue, kampanj för Prada

Sasha föddes 1986 i Moskva, Ryssland. En vän till Sasha presenterade henne för
IMG models som genast antog den unika skönheten. Hon gick sin första visning för Prada och sedan dess har hon figurerat i en rad annonser för det prestigefulla modehuset. Sasha får ofta höra att hon är en rysk motsvarighet till den australiensiska supermodellen Gemma Ward. Sasha är mycket god vän med modellkollegorna Vlada Roslyakova från Ryssland och Ukrainska Snejana Onopka. Utöver en framgångsrik modellkarriär är Sasha mycket intresserad av konst och efter karriären som modell hoppas hon på en framgångsrik karriär som konstnär.

Kommentarer
Postat av: Minna / SPANbloggen

Känner mig lite hemsk som tänker att hon inte är speciellt vacker. Är jag bara gammalmodig som tänker att modeller skall vara vackra, eller är hon väldigt vacker bara inte enligt mig?

Hon har ett unikt utseende dock - utan negativ klang.

Jag gillar Prada bilden allra bäst!
minna

Postat av: Madde

snyggt kollage!! :)

2007-01-23 @ 11:56:16
URL: http://maddesmode.webblogg.se
Postat av: SweetCatwalkCity

Hon hade ett riktigt coolt utseende!
Vad snyggt du gjort kollaget! :)

2007-01-23 @ 12:00:12
URL: http://sweetcatwalkcity.blogg.se
Postat av: hotspot

Minna: Ha ha, jag tycker att hon är vacker - om än på ett orginellt sätt :)
madde: Tack!
Sweetcatwalkcity: Ja coolt var ordet :) Tack!

2007-01-23 @ 12:14:06
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sara

Hon är fantastisk vacker. Min favorit modell for the moment faktiskt!

2007-01-23 @ 12:37:43
Postat av: Sanna

Hej tjejen! Måste komma hit o "bikta" mig. Det måste vara nått fel med mig. Jag har haft en "vit" månad, bortsett från två koftor från Benetton för halva priset och lite småsaker från HM. Allting kostade ca 600 kr. Ganska okej men gissa vad som hände när jag på lunchrasten? Jag borde ha gått raka vägen tillbaka när det snöade glatt ute (i Götet) och varför skulle jag ta en kort promenad förbi Mouche??? Enda stället i Götet som säljer See by Chloe, MJ, Dagmar, Baum und P mm? Inte blev det bättre när jag såg "Halva priset" med stora bokstäver! Gick in för att "titta". Såg din våffelkofta från See by Chloe som även fanns i grått. Ville bara "testa" och se hur den italienska storleken "funkade" och slutet på historien kan du säkert lista ut...eller kanske inte riktigt för jag såg den cremefärgade koftan med stora knappar från Baum und Phergarden (funnits på branten.com men var slutsåld) och den var som en saga! En annan kund påpekade för mig att en i marinblått är mer praktisk som vardagskofta. Eftersom jag är inte gift med en rik man så lämnade jag butiken med "bara" en kofta". Skulle ut o äta lunch och kom tillbaka med en kofta...Nåväl, jag har åtminstone "tjänat" in minst 1000 kr på en lunchrast:-). My name is Sanna and I´m a shopaholic! Ha en forsatt trevlig dag! PS jag är oerhört glad för koftan och halva priset gör inte saken sämre, synd bara att jag alltid misslyckas med en vit månad DS

2007-01-23 @ 12:43:17
Postat av: oa

Och hennes efternamn betyder ölkokerska, lite OT :-)
Fast jag gillar inte hennes utseende, ser för hungrig/undernärd ut.

2007-01-23 @ 12:47:21
URL: http://livsstiligt.blogspot.com
Postat av: Minna / SPANbloggen

Sanna!

ha ha du borde läsa shopaholic abroad av sophie kinsella, du är min nya idol!ha ingen ångest, vi sitter alla i samma båt,


kram minna

2007-01-23 @ 12:49:18
URL: http://www.spanbloggen.se
Postat av: Sanna

Hej Minna! Boken läste när den kom ut första gången 2001/2002 som "en köpgalen kvinnas hemliga liv":-). Tjejen är härlig och godhjärtad. Gissa vad som hände efter att jag var här o "biktade" mig? Surfade in på bubbleroom.se och såg att de sänkte priserna ytterligare. Har velat ha en skepparkavaj/cardigan från Busnel för hundra år sen. 919 kr kostar den nu och den fanns i storlek 38, i grönt (min "lyckofärg"). Klickade hem den bums*suck*. Brukar inte vara så "köpgalen" men jag får försvara mig genom att hävda att samtliga plagg är reafynd och koftor i lammull är plagg som hänger med hur många år som helst. Nu blir det "svältmånad" (tur att det är den 23e idag...). Kram på alla köpglada/köpgalna brudar! mvh Sanna

2007-01-23 @ 13:15:38
Postat av: Sofia

Hon är så sjukt vacker.. :)

2007-01-23 @ 13:34:00
Postat av: kerstin

Du är alltid så påläst och duktig. Heja Hotspot :)

2007-01-23 @ 13:39:56
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Julia

av de tre östeuropéerna tycker jag Snejana Onopka är en lätt vinnare, hon har tagit över tronen från Sasha. Kolla bara hennes Senate gucci kampanj. benstruktur to. die. for.

2007-01-23 @ 14:18:58
URL: http://addiction.webblogg.se
Postat av: Jutta

jag tänkte liksom oa på hennes efternamn... Pivo betyder öl, så mkt vet jag, bara det är roligt. Sen att namnet sammantaget betyder ölkokerska.... hilarious! :D

2007-01-23 @ 14:35:11
Postat av: Maria

Hon är riktigt söt!

2007-01-23 @ 14:53:06
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: hotspot

Sara: Vad roligt :)
Sanna: Ha ha ha, jag tycker att det låter som utmärkta köp så du behöver inte ha sån ångest :)
oa: swr man där - rolig trivia :)
Sofia: Eller hur!
kerstin: Ha ha, ja fast det är tur att internet finns ;)
Julia: Snejana är underbar, men det är de allihopa :)
Jutta: Nämen ser man på...det var mer än vad jag visste :)
Maria: :)

2007-01-23 @ 17:44:33
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Divina

läste att hon ska vara en riktig diva. personlighet kanske inte är lika viktigt som alla förespråkar

2007-01-23 @ 21:10:17
URL: http://divina.blogg.se
Postat av: hotspot

Divina: Åh trist, men man ska inte tro på allt man läser ;)

2007-01-24 @ 07:49:59
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Hanna

hon är vacker men gemma är sötare!

2007-01-24 @ 10:00:21
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Beatrice

Gosh, hon är så vacker. Men jag håller med Hanna, Gemma är mycket sötare. Jag gillar verkligen Gemma, hon har en helt fantastisk utstrålning! Har du gjort en portfolio för henne också?

2007-01-24 @ 18:03:28
URL: http://consommateur.blogg.se/
Postat av: hotspot

Hanna: Ja, jag håller nog med!
Beatrice: japp det finns en på henne också )kolla i arkivet under model portfolio)

2007-01-24 @ 18:19:37
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Anna

Oj ! jag har nog alltid trott att det var Gemma Ward ! ;D

2007-01-27 @ 15:41:27
URL: http://nogg.se/hallonmousse
Postat av: Anonym

hej
kan du någon känd tjej modefotograf???

2007-01-31 @ 16:20:29
Postat av: Ella

Man tycker inte man kan säga att Sasha är "sjukt vacker", för det är hon inte.

Men inte heller ful, .. svårt att säga hur egentligen. Hon ser speciell ut, rätt snygg, tycker jag .. men inte sjukt vacker

2007-04-08 @ 03:17:36
Postat av: e

att hon är sjukt vacker är att underdriva

2007-06-25 @ 20:57:28
Postat av: vibram

Any winds, the fifth brother, and small wind a few people are on deck, surrounded by dozens of brilliant clothing of the man in black, people's eyes focused on one

2011-04-07 @ 09:28:12
URL: http://www.vibramfivefingers.us.com
Postat av: coach outlet online

I heard of coach outlet online through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.Professional coach factory online.Using a range of quality fabrics and materials, Coach Bag has affirmed itself over the past decades as a world leading brand name in the fashion industry.Welcome to the coach online outlet.These new products is the Coach of the latest styles.Many types of this bags are very rich,and the color is very beautiful.In order to meet the customer needs.

2012-03-07 @ 04:59:47
URL: http://www.coachfactoryonlinef.com
Postat av: louis vuitton outlet

Here is a world of louis vuitton outlet where you can find all kinds of new style and fashion Louis Vuitton bags. We really want to lead the trend and let our customer in the pursuit of luxury and fashion, satisfied the needs of customers.I just found an amazing website. It offers cheaper louis vuitton goods at reasonable prices. Yes, it is the louis vuitton outlet usa store.louis vuitton usa which is provided by the LV outlet?can not only go well with any outfit, but also will definitely add an air of flare and elegance to your clothes.

2012-03-07 @ 07:05:26
URL: http://www.louisvuittonoutletyou.org
Postat av: coach factory outlet

coach factory outlet has a big heart and a healthy appetite, and a wicked swing with a chainsaw. After a knee injury ended his career as a defensive lineman in college, Coach salvaged his Physical Education degree(barely)and landed a job teaching health at the local high school in his hometown of Savannah.Despite using the coach factory outlet online designer handbags and purses,the women can also think about using some other kinds of greatest quality purses for example Mont Blanc handbags, Ferrari purses, Hermes bags, Louis Vuitton bags and so on.The Coach Signature Hobo is from the latest release of coach factory outlet store. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.

2012-03-07 @ 07:59:22
URL: http://www.coachfactoryoutletg.net
Postat av: christian louboutin uk

christian louboutin uk marketed properly all greater compared to earth and earn cozy praise from customers. They are made from the finest leather and fabric.Finished with the signature clasp, the classic and generous proportions and luxurious drapes make christian louboutin uk sale so noble and famous.To find a christianBag of any size, color or style to fit your needs at the christian louboutin is a very necessary thing for every beautiful woman.

2012-03-07 @ 08:46:58
URL: http://www.christian-louboutinuk.org.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links