header to ads



Göteborg part deux

image2032
Igår var jag som sagt var i Göteborg. Jag och
Eleonore tog en tur på stan och spanade in utbudet på Victoria Arena, NK, Fever, Scout och H&M (där jag köpte en fin scarf som är helt slut i Stockholm, jihoo). På eftermiddagen hälsade jag på min vän Anna som är marknadschef på Twist & Tango. Vi kollade in deras showroom och hon visade mig deras vårkollektion som hon ville få lite input på. Twist & Tango är inget märke som jag normalt brukar köpa men jag hittade en del favoriter i vårkollektionen.  Naturligtvis föll jag för smutsiga pasteller i härliga bomullsmaterial, ha ha!

En fantastiskt trevlig dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Karolina!
Jag har suktat efter en sjukt fin Miu Miu-väska otroligt länge nu (den där med rosetterna, om du kanske förstår vilken jag menar). Jag har dock ingen aning om var den kan tänkas finnas. Jag har sett den på styledrops.com men jag känner mig lite osäker på den sidan, vet du om det de är att lita på?
Annars kanske du har en aning om var den kan finnas, i någon butik här i Sverige eller Köpenhamn kanske?

Tack på förhand, vill hitta min drömväska. :)

2007-12-12 @ 10:57:24
Postat av: hotspot

Veronica: jag har själv aldrig beställt något från styledrops men tror att de är seriösa. Största betänkligheten skulle nog vara att det är en amerikansk site och att du därför får räkna med 30% tull utöver utsatt pris och frakt. Jag kan dock glädja dig med att jag såg den väskan igår på Victoria Arena i GBG. Lycka till!

Postat av: Veronica

Åh, tack så mycket! :)

2007-12-12 @ 11:16:49
Postat av: Dress Like a Princess

ÅÅh vad roligt :) jag skulle vilja ha ditt jobb!!

2007-12-12 @ 11:53:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Blondé

Här något som IS NOT. Skorna är lika fula som automaten. Kram/Bl

Postat av: Sofia

snyggt!!

2007-12-12 @ 17:16:51
URL: http://everythiiing.blogg.se/
Postat av: Linn

Sjalen är inte slut, såg den igår. Köpte en nämligen själv, ska dock ge bort den :)

2007-12-12 @ 20:18:35
URL: http://linngustafsson.blogg.se
Postat av: hotspot

Dress like a princess: ja för det mesta är det helt overkligt skoj!
Sofia: Ja, precis känslan som jag vill satsa på till sommaren
Linn: Inte, det är vad jag fått uppgifter om :) Ja ja, fick tag på en iallafall!

2007-12-13 @ 11:11:21
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links