header to ads



What to wear?

image1678

Jag lider stora garderobsbekymmer just nu. Är det sommar eller höst? Varför saknas alla nyckelplagg i min garderob? Varför är allt jag äger så färglöst och tråkigt?

Sjal: Från St:Petersburg
Tröja: JLindeberg
Byxor: Carin Wester
Skor: Keds
Armband: One of a kind och gammal läderrem

Translation: Im so bored with my wardrobe right now, and the unpredictable  weather doesnt help. Summer or fall? Scarf: From St:Petersburg, Sweater: JLindeberg, Pants: carin Wester, Shoes: Keds, Bracelet: One of a kind and old leather strap.

Kommentarer
Postat av: Annie - PD

Hahaha - känner precis likadant!!
Klassiskt "Snart är hösten här" syndrom

Postat av: Sanna

Ett plagg som jag saknar är den lila koftan från Tara Jarmon som du köpte i Götet förra sommarn du var här. Har inte sett den så mkt...Du är inte den enda som drabbas av "problemet". Man går ut o shoppar men köper ändå plagg som man redan finns i garderoben! Du har mkt grått och beige men inget fel med det! En färgstark scarfe skulle säkert pigga upp hela outfiten! Orange och cerise ska vara populära denna säsong...japp, jag såg fröken Fahrman i "gomorron sverige" förra veckan:-). mvh Sanna

2007-08-27 @ 09:14:23
Postat av: Angel

åh snyggt som vanligt,jag undrar också är d sommar eller höst

2007-08-27 @ 09:34:27
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Käthe

Vad coola byxorna var.

2007-08-27 @ 09:41:38
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Ida

Imorse känndes det som höst här på västkusten i alla fall. Jag har nog för mycket höstiga kläder i min garderob så jag är glad att hösten kommer... Fast den där perfekta koftan som är lagom stor och mysig letar jag fortfarande efter.

2007-08-27 @ 09:48:25
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: hotspot

Annie: Ja och jag hatar det växlande vädret. Igår var det högsommar, imorse kallt och regn nu sol och svalt. Hur ska man klä sig då?
sanna: Hm, gillar inte riktigt modellen på den. Funkar varken knäppt eller oknäppt, snyd för jag gillar färgen.
Angel: Ja det kan man verkligen fråga sig när det var svinkallt, blåst och regn imorse, nu sol och skönt...
Käthe: Tack!
Ida: Ja men det växlar ju hela tiden, jag blir inte klok på hur man ska klä sig...

2007-08-27 @ 17:15:08
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links