header to ads



Nästa vecka smäller det

image1619

Nästa vecka är det som bekant Stockholm Fashion Week. Det kommer garanterat att bli årets mest hektiska vecka då jag dagligen kommer att rapportera på 3 olika ställen.

- På
Bonmagazine.com kommer jag att granska modeveckan i sömmarna under vinjetten Backstage. Här kommer vi att följa den delen av modeveckan som inte är synlig för allmänheten.
- På Aftonbladet.se kommer dagliga rapporter att dyka upp där jag tillkännager dagens hetaste skvaller, dagens flipp och dagens flopp med mycket mer. Fredagen 17/8 kl. 10.00 kommer vi även att ha en specialchatt där vi snackar modeveckan som gått.
- Naturligtvis kommer det även att ske frekventa uppdateringar här på bloggen.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Fröken SötSur

Oj, oj, oj....det blir en hektisk vecka för dig!

Postat av: Klara

Gu va kul! Eftersom jag är för lat för att kolla på aftonbladet hoppas jag att du kommer tipsa om dina artiklar på bloggen som du brukar göra! :D Ska bli kul att se vilken visning som tidningarna tycker om mest...

2007-08-10 @ 17:53:52
Postat av: Anonym

stackars dig som missar göteborgskalaset .. :'(

2007-08-10 @ 19:44:56
Postat av: Michell

hej hej, vilken fin blogg du har, riktigt bra och intressanta saker man kan hitta här :)
jag undrar bara om du skulle kunna blogga upp lite vilka frisyrer som gäller till hösten :)

2007-08-10 @ 20:23:46
Postat av: Caroline

Låter roligt tycker jag !

2007-08-10 @ 21:44:21
URL: http://idyll.webblogg.se
Postat av: Anna Rosendahl

Sjukt bra blogg!
Eftersom man inte är en välkänd modenista så ramlar det ju inte in inbjudningar till stackars mig. Men kan du rekomendera modevisningar eller utställningar för allmänheten?

2007-08-10 @ 22:59:23
URL: http://www.cupoftea.blogg.se
Postat av: Felicia

Väntar på en Göteborg fashionweek,men det klingar inte lika bra som Stockholm Fashionweek.Får väl nöja mig med dina inlägg om den,minst lika bra:D

2007-08-10 @ 23:15:49
URL: http://feliciastyle.blogg.se
Postat av: yeh-yeh girl

För Bon också vad kul.
Vi kanske ses någonstans i villervallan.

2007-08-11 @ 10:53:40
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: mia

hej bra blogg, fortsätt :) undrar hur man får "biljetter" till stockholms fashionweek som du fått? vad ger dem för förmåner?
kram mia

2007-08-11 @ 18:36:07
Postat av: Nicole

Låter superroligt, är du sugen på någon särskild visning? Ser fram emot massvis med Updates från dig =)

2007-08-12 @ 02:27:35
URL: http://www.metrobloggen.se/sas
Postat av: hotspot

Fröken Sötsur: Ja, jag är lite nervös :) allt måste bara klaffa :)
Klara: ja visst kommer jag att tipsa
Anonym: He he :)
Michell: Åh tack så mycket! Frisyrer kan komma, lovar inget dock :)
Caroline: JA det ska bli superskoj men är lite stressad och pirrig att allt ska gå vägen :)
Anna Rosendahl: Tack så mycket! Självklart kan jag det, kolla följande inlägg :)
Felicia: He he, nej kanske inte men ni har ju Röhska museet som verkar hur bra som helst :)
yeh yeh girl: Ja jätteroligt! Japp det gör vi säkert, leta efter en sönderstressad människa med galen blick :)
mia: Alla olika visningar etc arrangeras av olika PR-byråer eller liknande så inbjudningar får man från respektive arrangör. De ger väl inte direkt några förmåner utom att man får gå på den visningen som man blivit inbjuden till, vilket iofs är en ganska stor förmån :)
Nicole: Åhhh, jag är sugen på många visningar. Jag gillar ju Carin Wester så den är alltid speciell men det är även kul att se nya begåvningar som Nicolaj dEtoiles och Nikoline Liv Andersen.

2007-08-12 @ 12:18:01
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links